mamsen sin Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Heisann Jeg har planer om å flytte til Rena, noen derfra som har noe pent å si om plassen??
Gemini7 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Prøv å legge denne inn på Mai-mamma 2008-klubben under terminklubber til venstre:) Tror det er ei fra Rena der
lise75 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 hei. jeg flytta til rena i nov og jeg trives veldig godt. har du barn og hvor mange eventuelt?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 hmmm bor ikke på rena men i elverum. rena er..hmmm ja rena.. lite og kjedelig
Lompa75 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hvis man er en del av studentmiljøet der, så tror jeg det er ganske så bra(slik er det vel med de fleste studentmiljøer). Ellers er det ikke så mye å finne på der...
Prima Vera Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Rena har blitt mye bedre de siste årene. Ser at de andre har skrevet at det er lite å finne på der, vet ikke hvor lenge siden de har vært der.. For barn har tilbudet blitt stort. Svømmegruppe som har ca 120 barn i uka. Fotball, turn, korps, ski for barn, alpint for barn. Barnekino på lørdager. Barselgrupper som blir godt vedikeholdt, gjerne på kulturhuset hvor det også er lekerom for litt større barn. Barnehagedekningen er nesten 100 %. Skolen er også grei. Det er passe stort på Rena, man får fulgt med barna når de vokser opp.
*nøtteliten* Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg og min samboer flytter til elverum/rundt i område der i august!!! aner ikke hvordan ting er det og sånt, men skl gå på skole begge to så vi kommer vel inn i noe miljø!! trenger absolutt miljøforandreing fra høsten av!! om det er noen som vil bli kjent,ta kontakt:)
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Greit nok at rena har ditten og datten. Men rena er knøtt. Ikke no vits og krangle på det en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå