Gå til innhold

Noen fra Rena her


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

 

Jeg har planer om å flytte til Rena, noen derfra som har noe pent å si om plassen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å legge denne inn på Mai-mamma 2008-klubben under terminklubber til venstre:) Tror det er ei fra Rena der

Skrevet

hei.

 

jeg flytta til rena i nov og jeg trives veldig godt.

har du barn og hvor mange eventuelt?

Skrevet

hmmm bor ikke på rena men i elverum. rena er..hmmm ja rena.. lite og kjedelig :)

Skrevet

Hvis man er en del av studentmiljøet der, så tror jeg det er ganske så bra(slik er det vel med de fleste studentmiljøer).

Ellers er det ikke så mye å finne på der...

 

 

Skrevet

Rena har blitt mye bedre de siste årene.

Ser at de andre har skrevet at det er lite å finne på der, vet ikke hvor lenge siden de har vært der..

For barn har tilbudet blitt stort.

Svømmegruppe som har ca 120 barn i uka. Fotball, turn, korps, ski for barn, alpint for barn. Barnekino på lørdager.

Barselgrupper som blir godt vedikeholdt, gjerne på kulturhuset hvor det også er lekerom for litt større barn.

Barnehagedekningen er nesten 100 %. Skolen er også grei.

 

Det er passe stort på Rena, man får fulgt med barna når de vokser opp.

 

Skrevet

Jeg og min samboer flytter til elverum/rundt i område der i august!!! aner ikke hvordan ting er det og sånt, men skl gå på skole begge to så vi kommer vel inn i noe miljø!!

trenger absolutt miljøforandreing fra høsten av!!

 

om det er noen som vil bli kjent,ta kontakt:)

Skrevet

Greit nok at rena har ditten og datten. Men rena er knøtt. Ikke no vits og krangle på det en gang.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...