Gå til innhold

Babysvømming i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

På mandag skal vi på babysvømming, og gleder oss masse! Jeg kjenner jeg er litt nervøs, for jeg vet liksom ikke helt hvordan ting skal foregå..

Er det noen andre her som skal på babysvømming i pirbadet i Trondheim på mandag klokka 18:45 for barn i alderen 0-4 mnd? Både jeg og pappaen skal så jeg er der sammens med ham, men det er liksom alt rundt timen jeg er litt nervøs for.

Gleder meg masse da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vi som skal?

Skrevet

vi skal ikke, for vi gikk i høst, men vil abre si at det ikke er noe å være nervøs for :) Det er bare som gå i Pirbadet på "vanlig vis", og du får masse god info av instruktøren. Jeg hadde grua meg til garderoben og evt skriking og det at det var litt uvant å skifte på både meg og babyen samtidig, men det gikk kjempefint! Dessuten er alle så opptatt med sitt at ingen ligger merke til om du knoter littegranne. Vær ute i sånn passe god tid, men ikke for tidlig heller, for det er litt ventetid på land første gangen (pga info), sånn at det kan bli litt langdrygt for barnet :)

Kos dere! Babybsvømming er virkelig kos!

Skrevet

Tusen takk for betryggende svar :-) Ja det er garderoben jeg gruer meg til jeg også.. men i og med at det er 0-4 mndkurs så er jeg vel forhåpentligvis ikke alene om å være litt "stressa" rundt dette. :-)

Skrevet

De fleste jeg kjenner lurer litt på hvordan de skal gjøre det med garderobe, dusjing og skifting første gang på babysvøm. Men som regel går dette veldig greit ;) Husk at dere er flere med baby i garderoben samtidig. Da kan man samarbeide litt om det trengs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...