Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Noen her inne som var plaget av menssmerter så og si hele første trimester, men som alt har gått bra med?? Er så redd det skal være noe galt. Er vel rundt 6 uker på vei og har menssmerter som kommer å går hele tiden. Uff..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Menssmerter trenger du ikke å bekymre deg for i det hele tatt. Jeg har hatt det i hele første trimester og har det fortsatt. Er 19 uker i dag. Varierer veldig om man får det eller ikke sa jordmor til meg i dag. Og det blir visstnok verre for hvert barn. En trenger ikke være på vakt før man får magesmerter i rygg og mage SAMTIDIG. Det skal ikke være bra. Så du kan ta det helt med ro med menssmertene dine. Det er ubehagelig, men helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 IKKE vær redd for d hadde d hele 1 trimester og ofte! er 17+3 idag og kan komme litt av og til viss d skulle vise seg at smertene forværrer seg og blir kraftigere kan du jo evt ringe legen din. mn du trenger ikke beskymre deg, det er helt normalt
Erica Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg var ekstremt plaget med det i 1 trim. Var sikker på at mensen skulle komme når som helst. Husker det var vondt og ubehagelig, siden jeg er vandt til å blø i forbindelse med sånne smerter. Men, det er livmora som vokser bare. I den ene boka jeg fikk fra legen står det forklart, jordmor og lege bekrefta at det bare er for at det vokser. Så lenge det ikke er blødning, så går det nok bra. Hvis du ikke er konfortabel med dette, så kontakt lege. Dem vil gi deg svar, slik at du blir roligere. Men som sakt det er ganske mange som kjenner det sånn. Selv er jeg i 20 uke, og jeg kan kjenne det en sjelden gang ennå. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå