Gå til innhold

tar dere opp barnet når det gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 9mnd og vil opp på fanget hele tiden,hvis jeg ikke tar henne opp begynner hun å gråte...bør jeg ta henne opp hver gang eller la henne gråte litt??

er så slitsomt når hun vil opp HELE tiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min på 6 mnd kan gråte litt med engang jeg legger han på gulvet. prøver da å avlede oppmerksomheten med å leke litt med han. Da kan han bli fasinert og ligge lenge :)

Regner med du kanskje har prøvd det hehe

Men altså, nei tar han ikke opp med engang. men blir det ille så gjør jeg det

Skrevet

Spørs vel på tid og sted og anledning...men ja, stort sett. Men nå gråter min når han er sulten eller rett og slett lei seg. Viktig å ta dem på alvor. Husk gråt er deres måte å kommunisere på. Kan være en bagatell, men det er den måten de "prater" på. Men du kjenner barnet ditt best, når det er "sutring" eller hvis hun er lei seg pga. noe. Tror også at 9 mnd stadiet de er litt mamma-dalter osv. Min er yngre...

Lykke til

Skrevet

jeg tar henne alltid opp hvis det er noe,men nå snakker jeg om når hun bare gråter for at hun vil sitte på fanget...blir jo slitsom å sitte med henne oppå meg hele dagen...ikke missforstå,jeg har henne mye på fanget..men tenker at hun kanskje hun lærer at hun bare kan gråte så tar jeg henne opp med en gang..

hi

Skrevet

Ja jeg gjør det, nå er hun bare 3,5 mnd og har en historie med kolikk og har nå om dagen mye magevondt så da blir det til at jeg tar henne fort opp fordi jeg ikke vet om det er noe som plager henne eller om hun bare er selskapssyk. Noen ganger begynner hun å babble osv med en gang jeg tar henne opp så da skjønner man jo hva det var, men lar henne ligge å sutre og klage før jeg plukker henne opp, eller avlede med lek.

Jeg og samboer er vel litt uenige der, han er redd for at vi venner henne til at hun bare kan gråte litt så plukker vi henne opp og bærer rundt, og jeg er enig i det, men jeg mener hun er for liten til å ligge å gråte og spesielt fordi hun er plaget med magen til tider og vi vet faktisk ikke om hun gråter fordi hun ikke har det helt greit eller om det bare er for å "lure" oss til å bære på henne.... Ikke lett, men hadde jeg visst hun ikke hadde vondt så hadde jeg latt henne ligge å gråte litt ja når hun er såpass gammel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...