Gå til innhold

shine opp vogna!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei - har hentet frem barnevogna som har stått på bod i 5 år og trenger en oppshining, hvem har tipsene?

1. Hvordan vaske den? Føler den må tørkes over på et eller annet vis selv om den har stått tildekket..

2. Trenger å få strammet bremsesystem og smøre hjul ++ finnes det et sted hvor man kan få dette gjort? Sånn som sykkelverksteder.. Har ikke en veldig handy mann og vil bare få det gjort selv om det koster noen hundrelapper... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange butikker som selger barnevogner har også verksted. Sjekk med butikkene rundt deg. Babyshop sender de bort tror jeg...

Sjekk bruksanvisningen på vogna (om du er like pertentlig som min mann, så har du den kanskje ennå :-)) Om ikke, så kan du jo søke på nettet, mange vognprodusenter har bruksanvisninger liggende på nettet.

Skrevet

Ja babyshop feeks kan gjøre noen ting selv, andre sender de vekk for men poenget for deg er jo a slippe å gjøre det selv. jeg fikk hjelp der og det kostet ikke mye.

resten av vogna shinet jeg med å vaske med blanding av Zalo og flekkfjerningsmiddel - ble kjemepfin den. Spørs jo selvfølgelig hva slags materaiale den er laget av. Min er av nylonstoff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...