Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Er det noen her som har mye yngre partner enn seg selv. Det virker som det er mer akseptert at mannen er mye eldre enn kvinnen enn motsatt. Rart at det er slik og jeg lurer på om det er noen som har erfaring med det. Hva er aldersforskjellen mellom dere? Hvordan reagerte omgivelsen på forholdet? Hva gjorde dere for å takle dette?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Har sambo som er yngre enn meg, men ikke mer enn 2 år.. Jeg var så bestemt på at jeg ikke skulle "falle" for noen yngre enn meg. Har erfart at jeg trenger mannfolka litt mer eldre..hehe.. Men men, sånn er det bare. Ble litt ertet av kollegaer at jeg gikk på barnerov.. Men er bare 2 år da.. Han er faktisk ganske voksen i forhold til tidligere kjærester jeg har hatt...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Min forhenværende var 5 år yngre enn meg selv. Jeg var kjempestolt. He he. Fikk overhodet ingen negative reaksjoner. Vi var jo begge rundt 30 år og voksne. Stefaren min er 5 år yngre enn min mor, og det tror jeg heller ingen tenker på. Jeg syntes ihvertfall det var deilig å ha en mann som ikke var fylt 30 år engang, mens mine jevnaldrende venninner hadde menn i 40-årsalderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå