Gå til innhold

kvinner med yngre partner?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen her som har mye yngre partner enn seg selv. Det virker som det er mer akseptert at mannen er mye eldre enn kvinnen enn motsatt. Rart at det er slik og jeg lurer på om det er noen som har erfaring med det.

 

Hva er aldersforskjellen mellom dere?

Hvordan reagerte omgivelsen på forholdet?

Hva gjorde dere for å takle dette?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sambo som er yngre enn meg, men ikke mer enn 2 år.. Jeg var så bestemt på at jeg ikke skulle "falle" for noen yngre enn meg. Har erfart at jeg trenger mannfolka litt mer eldre..hehe.. Men men, sånn er det bare. Ble litt ertet av kollegaer at jeg gikk på barnerov.. Men er bare 2 år da.. Han er faktisk ganske voksen i forhold til tidligere kjærester jeg har hatt...

Skrevet

Min forhenværende var 5 år yngre enn meg selv. Jeg var kjempestolt. He he. Fikk overhodet ingen negative reaksjoner. Vi var jo begge rundt 30 år og voksne. Stefaren min er 5 år yngre enn min mor, og det tror jeg heller ingen tenker på.

 

Jeg syntes ihvertfall det var deilig å ha en mann som ikke var fylt 30 år engang, mens mine jevnaldrende venninner hadde menn i 40-årsalderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...