lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 hvordan ser det ut og føles hvis man har sopp? jeg er rød og sår i lyskene og helt øverst på innsiden av lårene, helt intil selveste herligheten. håvent og sinnsykt vondt, svir ved berøring liksom, klarer jo nesten ikke å gå.... har fått noe lignende før om sommeren når jeg går i skjørt og gnisser låra sammen. noen som aner hva dette kan være og hva jeg kan gjøre?
☆Anonymia☆ Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 jeg hadde noe lignende for noen år tilbake.. klødde,hovent som FY,rødt og sårt,klarte ikke gå,måtte ha på meg skjørt,og ligge med beina spredt..haha =) jeg kjøpte soppkur,med salve og vagitorier og hele pakka..da forsvant det..så det var nok en kraftig soppinfeksjon..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 ok. får visst alltid sånt tull når jeg er gravid... finnes det reseptfritt? hva heter det?
☆Anonymia☆ Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 brukte bare vanlig canesten,du får det på apoteket uten resept =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå