Amanda- Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 min tante hadde en sak som var veldig luddi... akkuratt som en smokk. men der som "tutten" skal være var det netting eller hvordan jeg skal forklare det, man kunne putte frukt inni der. slik at barnet ikke fikk i seg for store biter... men hun hadde fått den i gave. noen som vet hva det heter, evt. hvor man får kjøpt det.. nettbutikk helst=)
Ezmeralda Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 "baby safe feeder" Finner det under "leker og tilbehør" på www.denkulemage.no
Amanda- Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 oki=) TUSEN TAKK! jeg ønsker meg virkelig en slik en=)=) den var så luddi=)=)=)
3xmamma Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 hehe har ingen ting med innlegget ditt å gjør, men må bare spør. Hva i alle dager er luddi?? Var et så snålt ord syntes jeg
Amanda- Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 er vell ett bergensk uttrykk... luddig= lurt, smart, praktisk... =) noe i den duren=)
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Her selger de disse på MENY også.. Så at du helst ville ha en nettbutikk, men ingenting er vel enklere enn dagligvarebutikken hvis de har det der;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå