lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har sånn passe stor mage, alle kommenterer at den er så liten og "søt". Men har hele tiden ligget i grensa på sf mål mellom gønt og hvitt. Nå i uke 32 var målet 32 cm. Synes det er rart at magen er liten, men målet stort. Flere?
Ildfluå Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har det sånn. Alle sier at denne gangen er jeg ikke så stor som sist, og jeg føler ikke det heller. Ligger helt øverst i det grønne feltet. Sist sv.sk også, men da var magen synlig større. Har også tenkt på dette, så forskjellig fra hcer gang. Denne gangen er jeg mindre også men har gått opp noen kg mer enn sist også
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Samme her..."Næmen ,du er jo så liten jo" og "når skal magen din komme da" så ligger jeg littegran over ifølge legen... De får bare klage på,er gøy å se ansiktet dems når jeg sier jeg faktisk er stor....
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Bra det er flere enn meg da, men la på meg mye mer sist, så det kan jo ha noe med det og gjøre. Folk ser og helt himmelfalne ut når jeg forteller at måla er over snittet:) Og større enn sist, selv om magen i seg selv er mindre enn sist
Jordbæret <3 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ligger også akkurat på grensa mellom grønt og hvitt, men den synlige magen min er liten. Vekstestimering av babyen viser en stor baby som ligger ca 10% over snittet. Jeg har fått to store barn tidligere så det var ikke noen bombe at også denne er stor, men med de to andre var jeg kjempediger i magen.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 jeg hadde liten mage og høye sf-mål i begge mine sv.skap, og har fått 2 barn på 4,5 og 4 kg...
Hvitkløver2020 Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Sånn er det her også! Neimen du er jo ikke så stor du!!! Men så sier jeg at jeg ligger øverst på sjemaet...he he morsomme ansikter ja! Sist var jeg stor...veldig stor men samme magemål som nå=)
Hvitkløver2020 Skrevet 20. februar 2008 #8 Skrevet 20. februar 2008 Glemte å si at jeg hadde oxo 32cm sf-mål i uke 32=)
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. februar 2008 Morsomt når folk hele tiden bare mååå kommentere:) En av de "beste" kommentarene har vært "Det må jo være en bitteliten unge". Ja, det er slikt vi gravid liker å høre, blir jo ikkeno bekymra da nei!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå