Gå til innhold

ser dere farmen??

ღ cindarella-twinsღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehe.. er så innmaaari mye rart som skjer.. synes personlig at mor og sønn er små kvalme.. huff huff huff.. er det muulig.. å fatter ikke hvorfor de er så imot Hugo, han gjør jo mye på farmen og er en arbeidsmann med styrke uten liiike.. noe de burde satt pris på..! Digger at han går videre:) hehehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke Katarina jeg, for en bortskjemt drittunge! Dessuten er jeg litt enig med deg ang. Hugo. Selvfølgelig er han arrogant og antagelig også en skikkelig mannssjåvinist, men han viser i allefall hvem han er. Det du ser er det du får, og det er lett å vite hvor man har ham. Og som du sier, så bidrar han. Synes det er mye verre med de som sniker seg rundt og later seg og stjeler mat... Greit nok at det er et spill, men slikt blir så utrolig lavmål synes jeg. Ble veldig glad da Christian røyk ut forrige gang for å si det sånn, makan til latsabb. Om jeg hadde vært med ville jeg ikke vært særlig stolt av å vinne på den måten hvertfall. Og jeg ville mye heller omgitt meg med folk som Hugo enn Christian.

Skrevet

Ja enig.. Christian var en skikkeliii latsabb..!! Skikkeliii kult at han røyk ut!!! Hehehe.. Litt artig når Hugo sa at han Chrisitan skulle jo få en sjangse til å vinne.. iallefall fem prosent hadde han for å slå Hugo..hehe.. Artig at han har sånn tro på seg selv.. hehe..nei katarina klaaarer jeg ikke.. hun er såå barnslig.. åsså skifter hun fra nordlennings dialekt til østlending.. åsså koker hun jo undertøyket sitt i middagskasserollene.. huff huff.. hehe..

Skrevet

Konseptet mor-sønn hadde ikke trengt å være så ille, men i går syntes jeg også at det bikket litt over. Er det rart han blir en dott??

Skjønner at mye framprovoseres av produsentene, men når hun (mora)begynner å snakke om kvaliteter på en svigerdatter...jeg måtte gjemme meg bak puta, syntes det ble litt drøyt pinlig!! + alt det der "å du har vært så flink i dag, gutten min"-greiene.....

Men bevares!! Så får vi jo noe å snakke om da, og tv2 mange seere:-)

Go Hugo!

Skrevet

Hehe.. enig.. huff.. ble flau jeg også.. ikke rart at sønnen blir sånn som han er...

Skrevet

Hugo er kul .. Tålte han ikke til å begynne med ...

Katarina håper jeg virkelig ryker ut snart, blir kvalm av hele kjærringa!

Å hun dampmaskindama har jeg heller ikke sansen for....Har dere hørt at hun avslutter hver "eneste" setning med da! Blir gaaaaaaal!! Hehe...

Mor-sønn..... tja, hva skal man si om dem da, hehe..... Passsa jo drit godt det Amin sa om dem i går da.... Hehe....

Ingunn tror jeg nok er en ordentlig luring, var sinnsykt dårlig gjort å spolere ukesoppdraget.. Så håper ikke hun vinner heller....

Men er jo et spill alt sammen....

Skrevet

hehe.. fikk nettopp spørsmål om å bli med i fan gruppe for hugo på facebook.. hehe.. her er linken til dere som vil være med i klubben:)

http://www.facebook.com/group.php?gid=10608981355

"Æ har valgt staurbæring noe som gi Christian ein stør sjanse te å slå mæ. Læll så har'n like my sjans som ein snøball i hælvette"

"Desværre e d æ som e dein stærkaste, men men arti å bruk litt muskla"

Skrevet

Elsker farmen!

Liker veldig godt han nordlendingen som jeg aldri får med meg navnet på. Kan det være Geir Ove? Han virker meget sympatisk.

Liker heller ikke Katarina. Syns hun kan bestemme seg for å enten snakke nordnorsk eller østlending..

Skrevet

Nå måtte jeg le...

...hvordan kom du på DET nicket??

Skrevet

Jeg synes også Katarina er utrolig irriterende! Snakker om å lage masse bråk ut av lite? Hun oppfører seg og høres ut som en tenåring i den aller verste alderen når ALT foreldrene gjør er feil... Men hvor gammel er hun? 26?!

Jeg syntes Hugo var skikkelig dust til å begynne med, men nå liker jeg ham. Tror hun nye storbonden gjør noe veldig dumt i å ikke utnytte hvilken ressurs han er, istedet støter hun ham fra seg... og han er utrolig viktig for Farmen... Han sønnen er jo tidenes mammadalt. Tror dere han bor hjemme enda? Det tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...