Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Ja hva har dere på ungene om de skal ut å leke, når det er ca 10 grader ute?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 10 grader? Regner med at du mener plussgrader siden det stort sett er mildt i store deler av landet. Vel, det spørs om vi skal i butikken eller ut å leke for å si det slik. Men ut å leke: Foret dress, strømpebukse og body/genser. Lue og votter. (Det er snø her, 8 grader pluss) Småen ligger i snøen mye av tiden han er ute, men løper også mye rundt. Til butikken etc: tynn strømpebukse, bukse, body, genser og jakke. Lue.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå