Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Bare lurer, fordi fetteren til jenta (6 mnd) sitter selv, åler seg fremover osv... Rett før han kryper! Mens jenta her (5 mnd) ikke viser tegn til noenting sånt. Hun prøver å åle seg litt men det er alt. Han er så utrolig mye tidligere ute enn henne. Når han var 5 mnd kunne han uten problemer strekke seg etter ting langt borte og føre lekene fra en hånd til den andre. Jenta vår klarer ikke engang å putte smokken inn rett vei... Og det har han klart siden han var 3-4 måneder... Og hun er jo over 5 mnd! er det han som er tidlig eller hun som er treg?
Mille** Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Han er litt tidlig, men det er store variasjoner på barn, noen er tidlig, andre er sene, de fleste mitt i mellom. Min første var litt sen motorisk, nr 2 helt på snittet. Slapp av og nyt babyen din du. )
☆Anonymia☆ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 det er veldug forskjellig,marcus viste heller ingen tegn til noe sånt 5 mnd gammel.. han satte seg ikke opp før han var 8 mnd ca,ålte seg 7-8 mnd,krøp 9 mnd gammel..så det varierer veldig =)
yasmina Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Han som er tidlig. Husker ikke alt dette her saa noeye lengre , men mini begynte aa aale seg rett foer 6 mnd og da var det ingen andre i barselgruppen som gjorde det. Og det gikk ganske lenge foer alle gjorde det. Eldstemann var nok naermere 9 mnd foer han aalte seg og da gjorde alle i hans barselgruppe det
ApriIbaby Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Lille krøp nå han var 7 mnd og satte seg opp selv når han var 9 mnd
Gjest Rebel m/jente Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 takk skal dere ha! alt man skal bekymre seg for... ikke let å ha jevngamle babyer i familien alltid...
Kjukka Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Unger er forskjellige... Er ting de skal kunne når de er så og så gamle, og noen er leeenge før. Sikkert ikke noe unormalt med dattera di.
Kakeåndsen Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Han som er tidlig:-) Mine har satt seg opp selv, krabbet og begynt å reise seg opp før de var sju mnd. Men helsesøster har alltid poengtert ovenfor de andre på gruppa at de ikke skal "sammenligne" med mine siden de er rimelig tidlig ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå