<3Miinsiin<3 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei alle studenter der ute, kossen går det med dere nå når dere er gravide??? Eg e skikkelig lei eg altså, er så mange oppgaver og skal ha fem eksamener rett etter fødselen.. blir spennende å se hvor mange jeg klarer å ta... akkurat nå jobber eg med ei oppgave som skal inn på mandag, men er rett og slett ikke motivert, sliter skikkelig altså... uff...
*H* Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 jeg er siste året på bachelor, så jeg MÅ bare bli ferdig. vi holder på med prosjekt i gruppe nå hos en bedrift, så det føles ut som nesten en fulltidsjobb bare det. har 2 fag ved siden av med mappeinnleveringer. eneste eksamen jeg skal ha er prosjektfremføring i juni. termin i april, med innlevering av rapport 14. mai. så jeg TROR det skal gå bra, men gruppa mister meg en mnd ca da, fra termin og ut til leveranse:( jeg begynner å bli DRIT LEI, men siden dette ikke kan utsettes, er jeg bare nødt.... vil mye heller bare være hjemme.er sykmeldt fra min deltidsjobb, og jordmor mener jeg burde roe ned enda mer, men det går jo ikke, jeg må bare bli ferdig med disse 2 mnd... sååå blir "alt" bra....
<3Miinsiin<3 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 eg har også termin i april, holder på med andreåret av en bachelorgrad, føler det hadde vert så deililgt å blitt ferdig med skolen dette året, så hadde jeg kun hatt ett år til å tenke på.. er så utrolig stress... er konstant trøtt og veldig hissig for tiden, og motivasjonen min er på null... skikkelig bad... men,men eg må bare holde ut 3-4 mnd til så er jeg ferdig....
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 hei jeg er også på 2.år av bachelorgraden min, og skal også ha eksamener rett etter termin..2 uker for å være nøyaktig.....det er jeg spent på hvordan går, håper ikke lille i magen bestemmer seg for å være ekstra lenge "innendørs"..hehe Er drittlei av skole nå, syns det er slitsomt med innleveringer og mas, og bare det å være på skolen er kjipt. i skrivende stund er det omtrent nøyaktig et kvarter siden jeg leverte en oppgave, dog 6 dager FØR fristen, føles sååå digg!! har du tenkt å ta permisjon neste år, eller fortsetter du som vanlig?
VerdensLykkeligste Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 hei... jeg går siste året av bachelorgraden min... fikk fullført og bestått en eksamen på tirsdag og onsdag... men nå er jeg sykmeldt fram til permisjonen min som starter 11 mars... begynner igjen til nesten år... da har jeg igjen 2 emner.... tenkte å kose meg dette året med den lille, og ikke tenke på skole...
<3Miinsiin<3 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 eg skal også ha eksamener 2 uker etter termin, har termin den 28 april... så får håpa h*n ikkje tenke å bli lengre inni der nei,.... =) planen min er å ta permisjon ett år ja.. er så lei av skulen og så vil eg ikkje gå glipp av nåke, så neste år skal eg bare være hjemme og kose meg med lille beibisen =) Glede meg skikkeli til det altså... du då??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå