Piipii Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Etter å ha slitt lenge med å få lilemann på 6 mnd inn i et bra søvnmønster på natten, har vi nå kommet til det steget at jeg tror jeg skal ringe henne. Noen som har erfaringer med henne?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg kjenner to som har hatt time over telefon. Den ene har to barn, og slik jeg forstod det ville hun helst at barnet skulle være over 6 mnd. før en begynte behandling i form av gråtekur. De to barna deres sovnet kl 1900 og sov gjennom hele natten etter en uke. Hun anbefalte igrunnen ikke noe annet enn det en kan lese seg frem til på hjemmesiden, men det er ikke så enkelt å gjennomføre det da...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hun ga oss et helt nytt liv.... Var jeg religiøs, ville hun vært min Gud:o))
Piipii Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Ok, har ringt henne i dag, men hadde ikke tid nå, så skal ringe opp igjen så venter spent:) Er jo verdt et forsøk ihvertfall syns jeg.
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Hva er adressen til hjemmesiden hennes??
Piipii Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 Noen flere som har erfaringer med henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå