Gå til innhold

MAT!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste jeg har spist utenom middag de siste dagene er brødkive med salami og masse agurk. Kan ikke tenke meg at det finnes noe som smaker bedre :) Noen flere matglade her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det beste brødskive med fårepølse og majo. Klarer nesten ikke å stoppe :)

Skrevet

er med på tanken, men prøver å holde meg unna saami og fårepølse egentlig. Dette er spekemat og skal vel ikke inntas under svangerskapet:-(

Skrevet

Skjønner dere har litt dilla på visse mattyper, men hvor langt er dere på vei? Lurer på når jeg evt får dilla på noe spesiell mat.... ;)

Skrevet

Lyster ikke på noe spesielt. Men er det noe jeg har lyst på der og da, så gjør jeg alt for å få det. Ler

Men smakte på verdens beste sjokolade i går Sports lunsj heter den. Den har vært i butikken sikkert i mange mange år. Men jeg har aldri smakt den før nå. Farlig go var den. Kjøpte den på Kiwi pga jeg så en gravid arbeids kollega av meg spiste den og da måtte jeg ha en også.

Spiste den i natt faktisk, når jeg var på en av tisse rundene mine. Må bare le av meg selv.

Skrevet

Ja!! Elsker mat! Naa er det subways tunfisk baguett med oliven, tomat, salat og majones (ekte) som faar unngjelde (1 feet lang, hunnyout)- samt iskrem.

Skrevet

Ja! Mat er godt!

Har vore heldig og sluppe kvalmen, så her går det meste ned på høgkant. Dessutan er det jo praktisk med denne graviditeten når ein skal argumentera for at nå MÅ me faktisk ha det eg har mest lyst på til middag, kjære ;o)

Skrevet

Salami er IKKE farlig! har sjekket det. kos dere:)

Skrevet

Jeg er bare skikkelig sulten absolutt hele tiden jeg da..er det vanlig? Og det var jeg nesten fra starten av..alt går ned og alt samker godt... spesiellt på kvelden blir jeg helt desperat...

Mille

Skrevet

Takker for det. Ble redd jeg måtte kaste ut salamien. Nå er husfreden berget;)

Skrevet

Mille - det er nok ganske vanleg å kjenna seg ekstra svolten. Hald deg til sunn, vanleg mat, så er det sikkert i orden. Pass bare til at du ikkje går altfor mykje opp i vekt i starten (maks 5kg første trimester, ser eg utanlanske nettstader skriv), for då kan det bli vanskeleg å få av vekta igjen etter barnet er ute. Lukke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...