Lala & Po Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Når er tidligste dato for å prøve for å få januarbaby? Forutsatt at man går hele svangerskapet naturligvis... Gleder meg sånn til å starte prøvingen i april og begynner å bli utolmodig... he he Har et barn fra før som er født siste uka i desember og har ikke så fryktelig lyst på ennå en bursdag denne uka. Men dette er selvfølgelig luksusproblem da...
MilleMamma84 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Finner ut at dersom du får mensen 1. april vil du ha en fruktbar periode mellom 12.-17. april. (eggløsning rundt 15.april) Klaffer det da har du termin 8. januar:0) Greit med termin noen dager inn i januar, dersom man ikke vil ha i desmber:0) Men det er ikke så lett å styre dette da:0) Prøv ut selv med andre datoer, jeg liker denne kalkulatoren: http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation.aspx?id=72744
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei Ikke lett å styre nei;) Vi satser også på en januar baby og hvis syklusen min er normal fram til april, vil jeg få frøken rød på besøk rundt 29.mars.... så da er jeg vel på grensa... Gutten vår har bursdag i februar og det er ganske greit synes jeg.
Lala & Po Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Takk for svar Jeg vet ikke helt når tr kommer. Har sluttet på pillen for en uke siden, så kjenner ikke helt syklusen min (mistet tr helt når jeg gikk på cerazette). Jeg bare går og venter så får vi se.... Men for første gang på laaang tid ser jeg virkelig frem til tr kommer Da kan jeg begynne "planleggingen" mer.
MilleMamma84 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Enig med deg jeg. Har Implanon p-stav og har TR noen dager annenhver måned eller sjeldnere. Har aldri hatt "normal" syklus tidligere heller. Vil også begynne prøvinga i april så regner med at staven må ut snart. Gleder meg til planlegginga nå:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå