Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Hei hei. Jeg sliter litt med å velge forlover. Flere av vennene mine lurer på om jeg har valgt forlover, men jeg klarer ikke bestemme meg. Kan noen der ute hjelpe meg? alt1 Kamerat. Som en bror. Har kjent han i 30 år. Han ønsker å være forlover og vil se det som en ære. alt2 Svigerinne og venninne. Hun spleiset min samboer og meg. Altså er hun årsaken til at vi gifter oss. Hun er imidlertid alltid blakk - altså helt uten mulighet til å arr et evnt utdrikningslag alt3 Venninne og kollega. Hun og mannen er vårt favoritt vennepar. Hun har ikke kjent meg lenge. Liker henne utrolig godt, men kjenner hverandre ikke ut og inn som feks kameraten min ovenfor. Hun har lett tilgang til mine andre venninner/kolegaer. Vil antagelig arr jente fest o.l. for meg. Hva ville dere valgt? Alt 3 : vet ikke om hun vil være forlover ( jobben er jo litt stor) Alt 1 Han vil veldig gjerne Alt 2 : Hun blir beæret, men vil ikke ha mulighet til å arr noe. Hun har somregel ikke penger til tlf engang..
Vannmann35 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hvorfor ikke velge to? Jeg har to - kunne heller ikke velge mellom en gammel og en ny venn. Var jeg deg ville jeg i alle fall valgt han du har kjent i 30 år, så lenge du føler han står deg nærmest :-)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Takk for tipset. trodde ikke det gikk ann å velge to.. :-)
lillebie på`n igjen Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 bare 1 av dem kan være juridisk forlover, altså på papiret, men man kan ha to med seg oppe når man vier seg:-) men vær obs på at det kan oppstå uenigheter blandt de to som blir valgt, om hvordan utdrikkingslaget og hvem av dem som ble den "ekte" forloveren osv.
trøndermamma Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Har samme dillemmaet selv! Har 3 stk å velge mellom, men klarer ikke å bestemme meg. I ditt tilfelle tror jeg at jeg ville ha valgt nr 1:)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Dilemma.. tror *kanskje* jeg ville gått for alt. 1. Har tilsvarende dilemma selv så prøver meg med en egen tråd på det.
simbamamma Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Det med økonomien synes jeg ikke skal ha så mye å si. Det er jo ikke forloveren som betaler for utdrikningslaget alene, det er mer vanlig at de som deltar spleiser. Ville valgt alternativ 1 eller 2. Hvem er du mest glad i? Hvem vil gjøre den beste jobben?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 jeg ville valg din trofaste venn gjennom 30 år.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 Din trofaste venn gjennom 30 år,ingen tvil
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 21. februar 2008 #10 Skrevet 21. februar 2008 Ville valgt nummer 1, uten tvil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå