Gå til innhold

johooo.....fremgang:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

var inne på føden i natt for ting begynte og ta seg opp i løpet av kvelden i går, men vondt nokk var det ikke, så jeg ringte bare for å høre og kom inn på en sjekk... og jm tok en sjekk og kunne fortelle at ting er i gang, men på et tidlig stadie, kunne komme oppi med en finger( sikkert ikke SÅ mye å juble for, men det er en begynnelse) Så nå sitter jeg her og venter på at ting skal utvikkle seg (første gang jeg ber om smerte ever....tihi)

vi kunne reise hjem igjen og hvile til det store skjer:)

I dagtidlig så kom det litt blod når jeg var på do, så rektner med at ting skjer i løpet av dagen/natten, (håpe,håpe)

kjente jeg ble så glad når hun sa det var fremgang, har vært inne på føden flere ganger pga kynnere som har lurt oss flere ganger uten at noe har skjedd. så når hun sa at det er bare snakk om kort tid så ble jeg så glad:) ( har termin nå på fredag, så jeg vet jo at ting skjer snart, men alikevel:)

Håper bare denne første fasen ikke tar så alt for ang tid, begynner og bli utlålmodig om å få lillemann i armene nå:)

hilsen meg som har hatt så angst for å føde,men bare gleder seg nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå :) lykke til :) har selv vært på sjekk idag og har 3 cm åpning, også kom resten av slimproppen til morran.. så jeg krysser fingrene for begge to :)

Skrevet

åååå så spennende:) slimproppen min har gått over tre dager nå, så jeg kjenner og ser lyset i tunnelen:) hehe.....det krysses alt som kan krysses her:)

Skrevet

dere får ha lykke til begge to dere da!!! :)

Skrevet

Jeg var også inne på føden igår. 2-3 cm åpning. går med små blødninger hele tiden nå, så jeg håper det skjer noe mer snart. Var hos legen også idag, fikk ny time neste uke, men han håpet ikke jeg kom. Hehe!! Håper også at jeg slipper å gå på den timen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...