Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg orker ikke mer nå! X'en og familien ødelegger meg så fullstendig, Jeg klarer ikke mer! Jeg må ha kontakt med han pga ungene, men likevel ødelegger han meg.......
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jepps, I know! Samme dritten her å! Men ikke angående familien hans da. Det er bare han som er dritt og lager dritt og styr og et helvette! Har hatt det sånn i 3 år etter det ble slutt, å ser ikke ut til at det har ende, han har skaffet seg ny dame å, men hjalp ikke det heller!! Så ønsker deg velkommen i klubben!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Han har ny dame her også... Jeg får ikke treffe andre menn, finner han ut av det, så blir det helvete....
Dotten Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Har ingen erfaring med dette selv, men vet at ei venninne har/hadde det sånn med sin eks. Nå er eldste der 18 år. Men x'en er jo psykopat.....! Tror nok det aldri kommer til å gå over. Det beste, om mulig, er å overse ham totalt, ev. ta igjen med samme mynt. Uansett hvor gal han måtte bli. De trenger å settes på plass. Hans familie får du bare be om å holde kjeft. De trenger ikke å blande seg inn, og har heller ingen rett til det. De høres jo like gale ut de. Huff! Sender over et knyttneveslag fra meg til din eks!!! Hater gale menn, og er sjeleglad jeg selv ikke er der.... men tenker tanken mange ganger selv. Om det blir slutt med meg og min sambo. Klikker han også?? Det vet man jo aldri, uansett hvor snille de virker når alt er bare fryd og gammen (eller hva det heter). LYKKE, LYKKE TIL
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Ikke for å ta fra deg motet men jeg har hatt det sånn i over 8 år nå... Har en eks som er så bitter og frustrert over at jeg ikke orket mer ENNÅ!!!! Jeg har bare måtte lært meg å leve med det, han er ute etter alt jeg gjør, har anmeldt meg flere ganger på falske grunnlag, forsvant i to år (null kontakt med barna) kom plutselig på døra, krevde 50/50 dro meg i rettsak og har prøvd uttalige ganger å ødelegge mellom meg og mannen min. Nå i dag tenker jeg at jeg hater han ikke, på den måten klarer jeg å ha hverdager uten han i tankene mine, dermed har jeg fått tilbake livskvaliteten min til en hvis grad hvertfall. Håper du slipper det samme som meg. Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Glemte å legge til at barnepsykologen i rettsaken vår anbefalte så sjeldent besøk som mulig på eldste og ingenting på yngste fordi hun følte han forvrengte hverdagen dems.. Det ble hørt av dommeren, men i dag har ingen av barna kontakt med han, de fikk store problemer, allikevel lusker han i omgivelsene rundt meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå