Gå til innhold

NSB-kundesenter

Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte faen ta dere, og deres vanvittig vanskelige rutiner på alt i verden. Herrefred.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tyn dem for alt det er verdt....

Det gjorde jeg:o)

Skrevet

Hva gjode du da? Øks? Personlig fremmøte?

Prøver å få igjen 1400 kr etter klasseturen, men de sier jeg må sende inn de ubrukte bilettene. Men faen jeg fikk en bilett for hele gruppa, denne er vingeklippet og kastet. Og de hadde solgt de andre plassene. Møkkagjeng.

Skrevet

Sendte klagebrev til Nsb og ba om å få tilbake penger for taxiregning, men jeg hadde kvitteringen da....

Flisa og jeg skulle til Geilo med Bergenstoget i påsken for noen år siden.

jeg sjekket med NSB når toget gikk flere ganger slik at jeg ikke skulle ta feil. Dagen før vi skulle reise fikk jeg beskjed om at toget var innstilt pga arbeid på linja, så de hadde satt inn buss på strekningen.

Avreisedagen gikk vi til bussen (den går rett nedenfor toget), Flisa i dypvogn og jeg med 12 kg sekk på ryggen. Gjett hva som kom på perrongen når jeg sto 100 meter unna og ventet på bussen? TOGET!!

Da var jeg ikke nådig, ringte 177 og gav de huden full. Fikk beskjed av skrellet som satt der at jeg kunne jo ha løpt (?).

Jeg hadde jo faktisk ringt de på morgenen og spurt om det fortsatt var buss i stedet for tog... Møkkakjerringer!

De må jo ha en kopi av billetten din?

Ps: skrives billett med to LL og to TT eller?

Fikk igjen alle utlegg og en beklagelse fra høyeste hold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...