dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde masse de siste dagene før blodprøven. Var SIKKER på at tanta var på vei!!
Bethenc Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei dollypopp! hordan går det med deg? koselig å se at du fortsatt er innom:) jeg er litt der nå.. har hatt god tro hele veien ettersom jeg har kjent "noe" i mage regionen under navelen en stund - men nå begynner jeg å tvile, selvom jeg tok en test forrig dagen som det kom en smal kryss-strek(ikke en bred en, men en smal faktisk) vet ikke om det sier noe, men kanksje det er så tidlig enda.... hmmm...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Det går litt så-der,men kommer seg vel. Har du fått en liten strek??????? Sååå spennende da!!!! Jeg kjente egentlig ikke noe fram til dagene før blodprøven. Da var jeg som sagt sikker på at tanta skulle komme,gadd ikke teste hjemme engang. Når skal du ta prøven?? Heier på deg:-)
Bethenc Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 jeg er ikke blitt kalt inn på noe blodprøve... hører alle andre er det, men det er ikke jeg..skal kjøpe noen tester i dag og teste senere i dag og i morgen tidlig... testa med clear blue og det var med den jeg fikk en tynn tynn strek, men s med noe andre greier syntes det ikke i det hele tatt i dag... så jeg er utrolig usikker.. i hvertfall når det kommer mensensmerter og sånn i tillegg.. uff. jeg klarer ikke å tenke på annet. men en ting jeg stusser på er at jeg føler nesten at det er en tampong i kjeden... kan det være livmortappen som er hoven? jeg har hatt det i flere dager og skjønner ikke helt hva det kan være - og nei jeg har ikke glemt noe her oppe..hehe
anaina Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Da jeg fikk datteren min for seks år siden hadde jeg mensmurringer i magen både da jeg ble gravid og da jeg skulle føde. Men jeg er like klok idag, trodde jeg fikk mensmigrene, men den kommer liksom ikke helt i gang, jeg tok en test likevel, rugedag 11, og den var negativ...:-(
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Å ja da, det er et vanlig graviditetstegn faktisk ;-)
Bethenc Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2008 Men merket dere noe forskjell på opptak av crinone? enkelte dager tar jeg opp alt, men så tar jeg nesten ikke opp noe... skjønner ikke helt greiene.... hmmm...
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Dette var også veldig forskjellig fra dag til dag. Kom an på om jeg holdt meg i ro rett etter at jeg hadde tatt den.
rapunzel Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Helt normalt med mens-smerter ja. Jeg begynte med store smerter mandag kveld når jeg skulle teste onsdag morgen.Men testen ble positiv den ons 6 feb!Men har ikke begynt å slappe av før nå,for de smertene var der hver kveld i over en uke.Men det kom jo ingen ting så da er det jo greit nok å ha det litt vont.
Bethenc Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. februar 2008 jeg håper at den sitter:) og at det bare er smerter i henhold til det. er liksom ikke likt som jeg pleier å ha. Jeg er til tider øm og får mens-smerter. men det kommer og går....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå