Gjest irismor Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Snuppa er på sin andre rundre med omgangssyken. Vi våknet i natt at hun hostet, brakk seg og spøy. Løper inn på rommet får nappet henne opp og redde det meste så spyet kom på gulvet. Etter en runde med vask av barn og gulv så tar vi henne med til vår seng. Våkner av at hun hoster igjen. Sier til samboeren: nå spyr hun snart igjen. Han hopper ut av senga. Jeg trodde ha skulle hente en bøtte. Når jeg får satt på lyset så står han midt på gulvet med dyna og puta si. Jeg spør lettere irritert hva driver du med. Så kommer svaret (viste ikke helt om jeg skulle le eller grine). Trur du jeg har lyst på spy på sengetøyet mitt eller............. Jada akkurat som jeg har lyst på senga full av spy *ler*
Mille** Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hahahaha......mannfolk altså! Man kan lure på hva de tenker med noen ganger...om de i det hele tatt gjør det. ;o)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 så typisk mannfolk å gjøre slikt. smiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå