Gå til innhold

ehh.. hvordan kan det være mulig at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg i går på ettermiddagen veide 57.3 og i dag tidlig uten å ha spist veier 58.5 på samme vekten?har kun drukket kaffe i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ingenting før vekta hopper hit og dit.....På lørdag veide jeg meg, hadde gått ned 900 g.Spiste en salat og drakk en kopp kaffe, og etter et par timer veide jeg meg igjen for moro skyld....da hadde jeg gått opp 800 g! En time etter det igjen hadde jeg gått ned 600 g. (Veier meg kun en gang i uka hos mamma, har ikke vekt sjøl......pleier ikke veie meg 14 ganger på en dag altså, hi hi) Forstå det den som kan...

Skrevet

Du har sikkert litt vann i kroppen eller venter mensen snart eller har eggeløsning osv.. alle de tingene påvirker vektnåla gitt:)

Skrevet

Badevekter er ikke helt nøyaktige. De kan bl.a. bli påvirket av uregelmessigheter i gulvet osv.

Skrevet

he he.. godt det ikke bare er meg da. får veie meg en gang i uken istedenfor tror jeg.. kjøpte endelig vekt i går. så da måtte jeg jo bare prøve den

Skrevet

Jeg varierer + - 2 kilo hele tiden. Har mye med hvor mye vann kroppen binder. Feks er jeg lett etter en kveld med alkohol.... eller tung som bare det og hoven i fingere og ben etter fenalår og chips. Lettere om morgenen enn om kvelden (har svetta en del om natta)... Ganske logisk i grunn.

Skrevet

he he.. se der ja. hadde jo vekten på flislagt gulv.. nå tok jeg den ut på parketten og der hadde jeg plutselig tatt av 500g.. he he..

Skrevet

åhh.. ja jeg spiste jo mye chips i gårkveld. litt vann i kroppen da.. phu.. der ble jeg lettet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...