Gå til innhold

Kvalm og lei, og bare i uke 31


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg har vært gravid en evighet. Har slitt med hypermesis hele svangerskapet. Kaster opp og er kvalm. Er sykmeldt og kjeder meg. Har ingen energi, vondt overalt og er kvalm.

 

JEG VIL HA BABYN MIN SNART, og få igjen kroppen min så jeg kan leke med barna mine, ha masse deilig sex med kjæresten min, trene og gjøre alt jeg vil på 1-2-3

 

Fy søren som jeg gleder meg til å bli en snerten snelle igjen!!!!

 

Ah, det var godt å få det ut ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to, og jeg er bare i uke29!!!!

Skrevet

Det er flere av oss.... er i uke 30 (snart 31)....

 

Har vært gjennom omfattende rehabilitering tidligere i livet, så min anbefaling er - prøv å se de små gleder! (er ikke så lett da men....)

 

Det er vel også slik at alt som går over er greit - og her er det jo en kjempepremie i enden!

 

 

 

Skrevet

signerer...er i uke 32 og har heavy Bl.Klarer ikke gjøre en dritt om dagen.Skal bli sååå deilig å komme i aktivitet igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...