Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er litt ny i sette med graviditet...

men jeg luerer på om man kan merke når fosteret voker...??

håper på svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du merker vel ikke direkte at fosteret vokser i første trimester, men det er flere som merker at livmoren strekker seg og blir større. Dette minner om menssmerter, stikkinger og en slags ømhet i livmoren.

Skrevet

Du merker vel ikke direkte at fosteret vokser i første trimester, men det er flere som merker at livmoren strekker seg og blir større. Dette minner om menssmerter, stikkinger og en slags ømhet i livmoren.

Skrevet

Enig med Mama73.

Sjølve barnet pleier ikkje førstegangsfødande å kjenna før i veke 16-20, så enn så lenge får me nok smøra oss med tålmodighet, heile gjengen ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...