Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har tenkt på at de navnene jeg syntes var merkelige da jeg gikk på barne- og ungdomsskolen, slett ikke er så merkelige nå. Mange av de er kanskje på vei til å bli populære nå, eller er de fortsatt "rare"? Navn som: Tallak Borgar Leif Njål Carl Halvor Georg Bård Rannveig Rina Ingeborg Gudrun
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ingen av disse syns jeg er rare idag. Egentlig var det ikke så mange av dem jeg syns var rare da jeg var liten heller... Jeg kjente en av hver av disse bortsett fra Borgar. De jeg syns hadde uvanlig navn da jeg var ung var: Bjarne Oliver Eli Randi Johanne hehheh... Jeg er født midt på 70-tallet.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Bjørnhild, Ingeborg, orfinn, Torstein, Bjørg, Gert var ikke akkurat de mest poulære navna. Tror de kommer tilbake, men de er fortsatt ikke mine favoritter.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jakob David Arthur Ingolf Kåre Ragna Borgny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå