Dronningen! Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Forunder meg hver gang at puppen min klarer å bli så flat.... Ser jo ut som en flatklemt hvetebolle med rosin på ene kanten... Og hvem er det som har laget dette torturapparatet?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 He he, nei faktisk ikke ;-) Ser veldig ubehagelig ut da!
meg & to små vampyrer Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Når begynner man å ta slikt? Har aldri tatt. Får man klemt flate de små puppene noen av oss drar rundt på også?
Mille** Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hehehe....nei har ikke det. Men er det like vondt som det ser ut som?
Tiddelidu Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Det er vondt! Kanskje ikke nå som puppene mine er nokså bløte og dvaske, men jeg tok det da jeg var ca 20, og huttetu det var vondt! Trodde jeg hadde kuler, men det var hardt kjertelvev (eller noe sånt), og det var ikke noe godt å få klemt sammen som en sammenklemt hvetebolle.. :S
Dronningen! Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Ja det er ubehagelig Joso... Og jeg hadde også ganske normalt små pupper - men flate og fine ble de:o)
peonererfine Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Ja. Det voooondt, men det er så fort å ta de bildene, så det går bra. Bare puste dypt....
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Puppen blir ganske flat,men jeg syntes faktisk ikke at det gjorde vondt i det hele tatt.Syntes du det var vondt da? Aner ikke hvem som har laget apparatet;). Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå