Gå til innhold

Har du tatt mammografi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forunder meg hver gang at puppen min klarer å bli så flat.... Ser jo ut som en flatklemt hvetebolle med rosin på ene kanten...

 

Og hvem er det som har laget dette torturapparatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynner man å ta slikt? Har aldri tatt. Får man klemt flate de små puppene noen av oss drar rundt på også?

Skrevet

Hehehe....nei har ikke det. Men er det like vondt som det ser ut som?

Skrevet

Det er vondt! Kanskje ikke nå som puppene mine er nokså bløte og dvaske, men jeg tok det da jeg var ca 20, og huttetu det var vondt! Trodde jeg hadde kuler, men det var hardt kjertelvev (eller noe sånt), og det var ikke noe godt å få klemt sammen som en sammenklemt hvetebolle.. :S

Skrevet

Ja det er ubehagelig Joso...

 

Og jeg hadde også ganske normalt små pupper - men flate og fine ble de:o)

 

Skrevet

Ja. Det voooondt, men det er så fort å ta de bildene, så det går bra. Bare puste dypt....

Skrevet

Puppen blir ganske flat,men jeg syntes faktisk ikke at det gjorde vondt i det hele tatt.Syntes du det var vondt da?

Aner ikke hvem som har laget apparatet;).

 

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...