Gå til innhold

Er det mulig!?

turtlebug, med bebi i magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortalte nylig min nærmeste familie (dvs søsken og foreldre) at jeg er gravid, men ba alle holde tett om det inntil videre, da det er veldig tidlig enda, og jeg ikke vil at "hele verden" skal vite det dersom det skulle gå galt.

...men hva gjør faren min...?

Joda...på min lillebrors familiebursdag proklamerer han høyt og tydelig til hele slekta at han skal bli bestefar!

Jeg var ikke der selv, men det var min søster, og hun sa til ham etter at gjestene var dratt at hun syntes det var dårlig gjort å si noe om det, hvorpå pappas nye kone svarer "pytt, da...det ville jo kommet ut før eller siden uansett!"

Hallo!? Er det unormalt av meg å reagere på det?

Selvfølgelig er det fint at han gleder seg til å bli bestefar, men et løfte er et løfte, og han lovte å holde tett...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

før 12 uker ville jeg ha reagert jeg og... syns om noe går galt og alle vet det... er ikke noe man ønsker det nei...

Det går som regel bra da, men er jo greit å kunne slappe mer av med det før man forteller det til noen...

ventetiden blir lenger og når alle går rundt å maser og prater om det hele tiden...

jeg hadde også blitt rimelig sur... hadde nok hold de utenfor neste gang ja..

Skrevet

jeg var i samme situasjon selv.. etter sambo hade fortalt det til sin mor og stefar.. vi fortalte det når vi var hjemme i julen, for jeg var ganske dårlig.. var da 8-9 uker på vei.. ville at de skulle ligge lavt med det..

det første stefaren til sambo gjør er å si det til alle han møter, inkl. sambo sine kamerater, som han ville fortelle det til selv!

ble utrolig lei meg å sint.. men nå tenker jeg ikke mere på det.. det har gått bra sålangt iallfall.. er 15uker nå..

men kjenner jeg blir litt irritert av å tenke på det..

skjønner deg godt :-) synes du skal si ifra hva du synes om det.. det tenker jeg å gjøre når jeg kommer hjem, da jeg ikke så de mere før vi dro hjem..

Skrevet

Som du selv skriver; et løfte er et løfte! Synest det var ganske dårlig gjort

Skrevet

Antagelig var han overlykkelig over å skulle bli bestefar, prøv å tenk på det som noe positivt i alle fall. Men likevel, et løfte er et løfte, han burde holdt kjeft.

Foreldrene mine slet nok litt med å ikke fortelle til gud og hvermann at de skulle bli besteforeldre, de ringte annenhver dag og ramset opp alle de hadde pratet med, men ikke sagt noe til. Så da de endelig fikk lov til å si noe var de superivrige med å ringe og sende tekstmeldinger. Dette var på lille julaften (jeg var ikke 12 uker på vei enda da, men av hensyn til alle selskapeligheter i jula offentliggjorde vi det da), at de selv og de fleste andre satt i familieselskap gjorde visst ikke noe. Her skulle det fortelles! Synes det var ganske morsomt, men da hadde de jo fått lov, og holdt på hemmeligheten i noen uker allerede, det blir noe annet.

Skrevet

Åhnei!!!!:(

Da hadde jeg også reagert...Burde klart å holde tett:)

Vi har sagt d til noen venner, men venter med familie og resten av kjente til det iallfall er gått 10uker. Er så redd for at noen skal røpe seg:) Men måtte fortelle d til noen nære venner så jeg hadde noen å snakke med om d:)

Uff, ikke bra han ikke klarte holde tett når du hadde presisert at han skulle.

Skrevet

Nei..men det er igrunn typisk ham...

Hadde i utgangspunktet ikke tenkt å fortelle ham det enda, men mamma og søsknene mine synes jeg skulle si det til ham også, så han ikke skulle føle seg utenfor.

...vet hvertfall hvem som ikke får vite det før det har gått laaaang tid neste gang ja...

En ting er om det bare glapp ut av ham, men da synes da jeg hvertfall han burde ringe og si unnskyld eller noe? Men nope.. sendte ham ei sur melding da jeg fikk vite hva han hadde gjort, men intet svar...mannfolk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...