Gå til innhold

Kan du anbefale et regntøysett til meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regntøyet snuppa har i barnehagen begynner å bli litt knapt, så må kjøpe nytt. Noen som kan anbefale? Har reflex sitt nå, men synes det er så stivt, dessuten får vi ikke glidelåsen helt opp..

Kunne tenke meg noe som ikke er så veldig tynt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

reflex har jo ett sett som er stivt og ett osm er mykt med litt " for" inni.

Jeg kunne ikke tenkt meg noe anent enn det myke. bruker det til mine barn og er tipp topp fornøyd.

Koster vel en 3-400 kr.

Skrevet

Lurer på om det er det vi har. Er forholdsvis mykt og har for inni, og kostet som du sier 3-400kr..

Det jeg ikke liker med det, er den glidelåsen som ikke går helt opp. Kragen er for høy... så blir stivt og klumpete i halsen..

Husker jeg gikk i ørten butikker før jeg fant dette.. Det med halsen erfarte vi etterpå... selvfølgelig..

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med vårt reflex regntøy, synes ikke det er klumpete. Kan det være ulike typer?

Ellers så har jeg veldig god erfaring med helly hansen sitt (det som er mykt) fra egne barn, knallbra regntøy.

Og så har jeg hørt at det som heter Ocean skal være bra (vet ikke hvor de selges, for her er det en lokal barnebutikk som har dem).

Skogstad sine tror jeg heller ikke skal være så verst.

Cubus sine er rimelige, myke og de har kommet i fine farger.

Skrevet

lindex sitt regntøy med bamse på, polan o pyret og hustec fra barnashus var de som var best i test i følge foreldre og barn testen i høst.

reflex har forestten flere typer regntøy. noen veldig stive å noe litt myerer.

Skrevet

når ikke du er så fornøyd med reflex har jeg ikke noe å anbefale, men jeg kan jo fraråde deg! Leketøy er kjempedårlig! Enda stivere en reflex og dårlig kvalitet. Som forøvrig ikke bare gjelder regntøyet...

Skrevet

Tusen takk for svar:-) Får gå meg en ny runde.. men nå er jeg jo litt klokere:-)

Skrevet

Vi brukte Reflx sitt sist og var for så vidt fornøyd med det, men jeg har også tenkt på det du sier om kragen.

Derfor kjøpte vi nå ett nytt regnsett på tilbud på ICA MAXI som var foret inni. Så langt er vi veldig fornøyd med det. Men siden det er foret tar det selvfølgelig litt lengere tid å tørke det når ungen har sittet rett i vannpytten:o)

Skrevet

Tenker aldri på å gå i dagligvarebutikk for å kjøpe klær til snuppa. Ser jeg det i butikken tenker jeg bare det er bare noe billig drit.. men ikke alltid det dyre er noe bedre da , hehe.. får ta en titt igjen.. Takk for tipset:-)

Skrevet

Dette er faktisk første gangen jeg har gjort det:o) Tenke det ikke skadet å prøve siden det var på tilbud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...