semma Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Pga bekkenet, har jeg ingen smerter etter rolig sykkeltur. Trilleturer trigger bekken/rygg noe helt sinnsykt. Ok at jeg sykler i stedet for å trille den første tiden etter fødsel...det må selvfølgelig være ok å sitte.. ;o)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 gjør det som passer for deg:) må være behagelig å sitte på setet ja:P men trilleturer er jo kos da, med babyen:) men dersom det er vanskelig så er det ingen grunn til at du ikke skal bruke sykling som aktivitetsform.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Tror det blir lite sykling på deg den første tiden. Ikke det jeg hadde mest lyst til hvertfall... Uansett - hvis du skal ha med deg babyen på sykkeltur må du finne en annen løsning enn sykkelsete som er helt uaktuelt i mange mange måneder. Det beste for bekkenet må vel være en vogn med tre hjul - den tar lite på bekkenet antar jeg.
semma Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Sier du det! Interessant, så du mener tiltende forhjul på en trehjuling er bedre å manøvrere med tanke på bekken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå