Gå til innhold

Fy som jeg synder på en tirsdag!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MMmmmmm......sitter å koser meg med nystekte pizzaboller og brus, fy skam!

Skal trene før jeg drar på jobb, hvis jeg ikke er for mett da.... ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte du.... :( Kan du ikke sende en sånn bolle bort hit da? Nå skal jeg snart spise min tørre nistepakke idag, ikke tid til lunsjpause i kantina denne uken, blærk...

Skrevet

så deilig :) :) KOOOOOOOS deg!! :)

Skrevet

Enda værre: jeg koser meg med kanelsnurrer med vaniljefyll som jeg bakte i går OG brus :o)

Skrevet

Ojojojoj, blue lady, det er jo virkelig ILLE!!! *fnis*

*koser seg ja* :o)

Skrevet

Kan dere slutte og kose dere så fælt med hjemmebakst eller?? Jeg kan ikke å bake!!!

Skrevet

Sessa: det er jo kjempeenkelt da! Bare å følge oppskriften! Mitt problem er at jeg ikke har tid til å bake... *sukk*...

Skrevet

Fy flate så godt det hørtes ut! Får helt vann i munnen:o) Kos dere alt dere kan, flott at vi faktisk kan kose oss på en helt vanlig hverdag også.

Synes det er mye fokus på slanking, og misforstå meg rett, jeg er litt der jeg også. Men da er det ekstra viktig å få frem at det er lov, iallefall for noen av oss, til å drite i slankingen en stakket stund!! Men skjønner de som må være strenge mot seg selv altså. Skal prøve å bli flinkere selv til å kutte ned på godteriet... Men jeg kooooser meg plutselig når jeg får lyst:o)

Skrevet

Det er kjempelett å bake! Jeg er proff på hvetebakst!! *skryt skryt*

Hehehe....

Skrevet

Ja, det var det jeg trodde også, men da bollene jeg laget sist kunne brukes som drapsvåpen så følte jeg at all lufta gikk ut av den "flink husmor" ballongen min. ;)

Skrevet

ja, og jeg vurderer å bake sjokoladekake....:-) men veide meg da jeg sto opp og det var ikke så oppløftende........

Skrevet

Hehe...huff da. Det gjorde forresten jeg også, og det viste ikke helt hva jeg trodde/håpet. Men dette blir middagen min da, + frokost. Så da er det vel ikke så altfor ille. ;o)

Skrevet

Har akkurat døtta i meg 2 boller med brunost og et glass pepsimax..

Og noen m&m's..

Jeg er så utrolig svak,klarer ikke dy meg når vi har ting i hus altså..;)

Skal gå meg en tur etterpå da så det vil hjelpe litt..;))

Skrevet

Som Wenche lagde på "God morgen Norge"i går, anbefales de? =)

Skrevet

Hvis den var til meg, så nei, så ikke på go morgen norge i går. Lagde bare vanlig rundstykkedeig med pizzafyll, kjøttdeig og ost på. Anbefaler mine ihvertfall! ;o)

Skrevet

Helt siden ungdomsskolen har jeg vært sånn at hver tirsdagskveld er det lov med chips/snop og brus....siden det er tv-dagen:)

Flere som tenker sånn?

Skrevet

Nei, egentlig ikke.....men jeg kunne fort blitt vant til det. ;o)

Skrevet

Blue Lady: Jeg bakte også kanelsnurrer og vaniljeboller igår, har jo selvfølgelig sniksmakt idag.... hehe, men er jo så godt!!

Skrevet

Jepp her i huset er det fredag og tirsdag som er godtedager (lørdag forsvant glatt..)

Men har blitt lite i det siste faktisk, kanskje jeg skal "synde" litt idag siden mannen skal bort....

Skrevet

Åååååååååååååå....dette hjelper ikke meg...hehe...jeg som prøver å spise sunt og godt etter fødselen av lillegutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...