Gå til innhold

Svigemor!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som som har en fantastisk svigemor???

Syns "alle" her inne klager over sine svigermødre jeg....

Min kommer ikke med små kommentarer, hun gir ikke ting uten å spørre, hun baker til oss og passer gullunga når som helst:) Hun er bare helt topp altså :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, helt super-duper;) (Joda, ho irriterer meg innimellom, men i det store og hele er ho bare skjønn:))

Skrevet

Skriver under her, har også en fantastisk 'svigermor'!! :)

Skrevet

trir min ALDRI har irritert meg jeg :) Flott flott :)

Skrevet

jeg har også ei fantastisk svigermor, som irriterer vettet av meg innimellom på lik linje som min mor gjør, kjæresten min gjør eller som 4 åringen min gjør:)

Det virker som mange jeg kjenner blir litt ekstraa irritert bare fordi de er svigermor ikke for det som blir sagt eller gjort:)

Skrevet

Eneste feilen med min svigermor er at ho bor så utrolig langt unna. :-(

De jobber 4 år i et land så 4 år i et annet.... Denne ganger er de i Japan så ikke akkurat ofte vi ser dem. Håper de velger noe nærmere neste gang. Spesielt siden vi da har 2 barn som gjerne skulle blitt godt kjent med dem.

Skrevet

Joda, min svigermor er grei hun =)

Glad vi ikke er naboer, men hun kunne gjerne bodd nærmere.

Skrevet

Jeg hadde en fantastisk svigermor! Når hun døde følte jeg at jeg mistet en(av mine 2) mamma.

Skrevet

Min er helt super; bor i samme område som oss, stiller opp for store og små når som helst og er alltid positiv. Er utrolig heldig, og når vi bor så nærmt er det veldig kjekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...