*En rosa og en blå* Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har generelt lite plager i svangerskapet, men om natta når jeg våkner og må på do, og om morgenen, kjenner jeg at det stikker/river i underlivet dersom jeg beveger eller snur meg for brått. Jeg har ikke hatt noen såkalt ligasmerter ellers - er det flere som kun opplever disse på natta/morgenen?
Erica Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Har hatt litt stikkinger i underlivet ved vannlating om morgenen. Jeg blei sjekka for uriveisinfeksjoner/blærekatar via en urinprøve. Overlegen på kongsvinger sykehus fortalte at urinveiene blir litt tranger etterhver, pga fostret vokser. Så man kan ha litt ubehag innimellomi en periode. Kommer jo litt ann på hvor langt du er på vei da?? Du kan jo ta en tlf til legesentret, kansje du må levere en urinprøve.
*En rosa og en blå* Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Ok, har ikke tenkt på at det kanskje har noe med det å gjøre. Jeg skal på UL i morgen, så da kan jeg spørre den som utfører UL'en om jeg burde sjekket det! Takk for det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå