Gå til innhold

Er det noen som har 2 tette her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååå lyst på en til jeg, fikk min lille gutt for 2 mnd siden.

Er det noen andre her som har fått ganske rask etter hverandre?

Kansje lurt å vente noen mnd til ja:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke SÅ raskt. :o) Vi har ca 20 mnd mellom, og det går veldig fint. Men jeg er glad vi venta til jeg kom ut i jobb igjen. Hadde vært slitsomt å være hjemme med mini i tillegg til å være gravid med bekkenløsning. Men det spørst jo hva slags svangerskap du hadde.

Jeg ville anbefalt å vente litt, og heller kose med babyen du har foreløpig. Det blir noe helt annet å få nummer to. Du får aldri like god tid som du hadde med nr en. Men vi har valgt å ha barnehageplass til storebror. Henter og levere litt seint heller. Men da får jeg og babyen litt tid sammen på dagen. Koselige timer. :o) Og storebror storkoser seg i barnehagen.

Skrevet

Ja det er sant det, sleit jo med super bekkenløsning!(merkelig hvor fort man glemmer):)

Hmm får vente ett års tid tror jeg:)

Så meg å lillegutt får kost oss masse:)

Skrevet

hehe, jeg hadde det akkurat som deg, og stilte samme spørsmål på dib og bim da gullgutten var 4 mnd. Fikk masse svar, og alle sa vel det samme: vent litt til og se om lysten fremdeles er der. Er visst vanlig å bli fryktelig bebysjuk i det ens egne baby slutter å være nyfødt, og blr "vanlig" baby.

Nå er gullgutten 7 mnd, og jeg er glad for at jeg ventet. Han er skikkelig kos om dagen, og underholder oss stort til tider. Jeg hadde hyperemesis (eksremkvalme), og er forberedt på å få det neste gang også. Er glad for at jeg ikke ligger strekk ut og spyr og går glipp av denne koselige fasen av min førstefødtes utvikling!

Vil ha barna mine sånn passe tett, og kjenner det suger i magen når jeg ser flotte gravidemager, men skal vente til gullgutten er rundt året i alle fall!

Kos å se at det bel baby på deg til slutt, da Suss@ (tror det er deg jeg husker fra bim og bli gravid?)

Skrevet

Vi har 15 mnd mellom våre eldste. Det er kjempe fint! De er gode venner og det er aldri noe problem at de ikke har en å leke med i ferier, helger ol.

Men det var ganske heftig fra misten begynte å krabbe til storebror hadde fylt 3 år - da har du to mobile unger og kan ikke stole på noen av dem...

Dessuten hadde jeg et slitsomt svangerskap med nr. 2 og det var jo litt tøft å være så kvalm og etterhvert ha mye bekkenplager og vonde kynnere når du skal ta deg av en unge som næremr seg året.

Men har en ekle svangerskap og nr. 1 er en "enkel" unge er det bare kjempe fint å få tett syns nå jeg :-)

Skrevet

vil advare deg...vi begynte å prøve 3 mnd etter fødselen,fekk mensen tidlig tilbake...ønsket meg tvillinger,fordi det er tøfft å være eldst,da er det godt å ha en på samme alder og barna har stor glede av hverandre når de er så tett i alder...så da tenkte vi, da får vi to veldig tette da....etter 7 mnd satt den, så leste eg hinn dagen,blir du gravid innen 6 mnd etter forrige fødsel er det 40 prosent sjangse for prematur...blir du gravid innen 12 mnd er det også større sjangse for prematur,men ikke så stor som de som blir gravid innen 6 mnd...forstår deg så godt at du vil ha to tette,vil jo det samme selv,men vent 12 mnd...kommer til å vente 12 mnd neste gang...

Skrevet

Tinden med gullgutt ja det er nok meg du husker, strevde en stund med å få det til.. men det gikk kjempebra til slutt og nå har vi verdens snilleste deiligste gutt på 2 mnd:)

Takk for svar alle sammen setter pris på det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...