Elinemor1 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Nån andre me barn som e VÆLDI forkjølt og har problem me å sove både på dagtid å på natta?Hær slit han me å få ro tell å sovne ordentli..e jo så tætt i næsen (får saltvannsspray) og når han i tillegg bruke smokk, så får han jo ikkje tell å puste som han bruke..I natt har det vært dårli me sammenhenganes søvn..han sovna kl 7 og sov tell 0830..stakkars gutt! Nån som har tips tell ka man kan gjøre for å hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei, Hev hode enden av sengen med bøker slik at babyen ikke får trykk i ørene. Hjelper litt på hosten også. På dagtid kan du legge noe under madrassen i vognen for å få samme effekt. Kjøp nesesuger. Bruk nesesugeren etter saltvannsdråpene har løst opp snørret. Kjøp også vanlige nesedråper (Rhinox) for barn under 2 år. Bruk det på kvelden før de skal legge seg, etter du har tatt en omgang med saltvann som løser det litt opp. Noen bruker bruker hostesaft på de små, fåes kjøpt på apotekt. Men du kan også bruke litt lunket vann og se om du får opp litt slim på den måten. Her må du rett og slett finne ut hva som passer best for dere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå