Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ja driver litt å rydder i nettbutikken. Fikk luer i går forresten:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Hehe, det var det jeg så skjønner du:D Har du store størrelser? Ho er jo 3 år, men er brått ganske stor da.. Bør kanskje ha 4 år eller noe. Er det 52 tro? Detn var jo sååå søt den ene der *sukk*
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Eller nyfødt!? Har Reima så små luer tro?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 Skal bare springe ut en tur (vagge mener jeg) Så da dytter jeg den her i samme slengen;)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Har ikke luer til nyfødt vi ivertfall. Jeg tror jeg har den jeg har lagt ut i 52, men er ikke i butikken så får ikke sjekket. Fredag skal jeg legge ut alt vi har fått. Vi har fått en veldig søt lue som jeg skal ha til johanne. Det er den som er på bildet for Reima på jente:)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg ville gjerne hatt en sånn, men får ikke lagt den i handlekurven;) Meeeen,m hvis du får inn flere luer, eller har flere du skal legge ut så venter jeg, hihi. Også må jeg nesten ha riktig størrelse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå