Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Kjenner dere like mye og samme styrke på sparkene fra babyen hver dag eller varierer det?? Har kjent lille prinsessa mi både i går og i dag, men svakere enn jeg har gjort frem til nå. Er det noe jeg trenger å bekymre meg for? Er 28 +1 i dag....
Capricorn74 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hos meg varierer det litt, spørs litt på hvordan han ligger. Han har ligget noen dager med beina rett opp ved ansiktet (var på 3D på fredag, derfor jeg vet:)), så da har det ikke blitt like mye sparking. Men nå har han visst flyttet på beina, så fikk meg noen skikkelig harde spark igår:). Men bebissene har jo litt rolige stunder også, og plutselig tar de skikkelig av. Så det er nok normalt med litt variert aktivitet:)
mamma050308 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Noen dager føler jeg at han skal "ta av" inni magen, andre dager er det mye mindre bevegelse og noe svakere. Det kommer vel an på hvordan babyen ligger inni magen. H#n snur seg rundt, så det er vel grunnen skulle jeg tro. Har hatt dager da jeg kun har merket hikking og ikke noe bevegelse. Så lenge der er bevegelse er der ingenting å være bekymret for.
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er også 28+1 i dag. Babyen pleier å ligge på tvers eller på skrå og sparke og romstere ganske mye. Noen dager virker det som at den legger seg med ryggen til i en annen stilling, for da kjenner jeg mindre, svakere og annerledes bevegelser. Tror nok det er helt normalt. Blir litt engstelig og tenker at den kanskje er syk, men så plutselig kjenner jeg sterke bevegelser igjen, og da er jeg ikke så engstelig allikevel.
mumitrolletermammantilmille Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Her er ingen dager like. Kan gå en uke med masse dytting og aktivitet. Mens andre dager er nesten helt stille. Har vært sånn hele tiden. Er i uke 39 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå