Gå til innhold

Jeg klikka i går......:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg snart ei uke på overtid og begynner å bli LEI,

og i går rant det over for meg..

Vi har en liten en fra før som trenger barnepass når vi drar til føden,

jeg er så heldig å ha mamma i nærheten så det skal gå greit,

Men nå i mårrest og i dag er mamma borte og vi måtte

høre med svigermor om hun kunne stille opp hvis det skulle skje noe.

Det var greit,nå skal det sies at hun og jeg ikke har verdens beste forhold,og at jeg kviet meg for å spørre henne.

Og i går sa vi at vi ringte viss det var noe på gang,hun bor bare 5 min unna med bil så det skulle ikke være noe problem.

MEN hun presterer å ringe gjenntatte ganger for å høre om noe var på gang og om hun ikke skulle komme med en gang.

Jeg kjennte det KOKTE inni meg siste gangen hun ringte,og sa krasst til sambo at det kunne da ikke være nødvendig å ringe hele tia.

Og særlig at jeg ville ha HENNE sittende her å vente på at det skulle skje noe!!!!!!!!Jeg sa vel noen ufine ord om henne(hva jeg følte)

og da ble sambo sur og svarte meg,det var da jeg klikka.

Først kasta jeg mobilen i veggen,og som om ikke det var nok fløy brillene mine veggimellom!!snakk om å være teit!(meg altså)

Da jeg skjønnte hva jeg hadde gjort ble jeg veldi lei meg,briller til 4000 og mobil til 1000 kr,men akkurat i gjerningsøyeblikket hadde jeg ikke helt grep på meg selv,følte bare et volsomt sinne.

Heldigvis gikk det bra med både mobiln og brillene(må sette inn glasset igjenn)

Så sånn går det når ei hormonell og superlei gravid dame på overtid blir sint!må le av det hele nå,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hi hi hi, du er en tikkende bombe!!!!!! :-) Dere kommer sikkert til å le mye av det seinere (når ungen endelig er ute) Lykke til, håper det skjer noe i dag!

Skrevet

Hihoho.... jo, nå må jeg også le!=) Håper du føler deg bedre nå...:)

Skrevet

Hehe,det er bra dere ler:)

Ble nesten litt skremt av meg selv,hihi:)

Tror sambo gleder seg VELDIG til fødsel nå:)

Skrevet

hehehe... du er passelig lei av og gå og vente og vere gravid med andre ord...hihihi...

stakkar,føle med deg,er ikke noe særlig nå på slutten,jeg har 6 uker igjen,og temmelig dritt lei,og er ei ganske så stor hormonbombe sjøl.

håper den lille snart vil komme ut og hilse på da=)))

lykke til med fødsel (og svigermor) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...