:) 83 Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 hm litt usikker her. er nå i uke 33. våknet i natt å var på do, når jeg reiste meg dryppet d ca 5 dråper helt lys veske ut liksom. (på golve selfølgelig:P) har hatt mye utflod under svangerskape, men dette virker annerledes.. har aldri vore helt blankt å så flytende liksom! bør jeg bekymre meg eller? har ikke merket noe i dag men kan jo ha kommet litt når jeg tisser?? håper noen svarer;)
undome Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Tror ikke det er fostervann.. for hadde nok trodd det skulle kommet en god del mer om det først skal lekke litt... Men ring og snakk med en jordmor og spørr om en sjekk om du er bekymra. Men jeg trokke du har noen grunn til å bekymre deg iallefall:) Lykke til da!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 tror du kan slappe av... jeg tenkte og denne tanken, men jeg fikk beskjed om at det mest sannsynlig var urin, siden presset på blæren er veldig stort vil man ofte lekke litt urin (selv om man tror, blæren er tom eller ikke kan føle at man må på do). Hun sa dessuten at fargen på fostervann er gulere enn urin og har en markant lukt, noe eggehvite lignende...
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Om hodet er festa, så kan det være fostervann selvom det kom såpass lite. Er det ikke festa, så er det usannsynlig.. (Hodet fungerer som en propp..)
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde det slik den dagen fødselen begynte. Våknet kl 5 og måtte på do, og så dryppet det litt, slik du beskriver. Dryppet også litt etter jeg hadde tisset ferdig, men kom ikke noe mer... Fikk komme til sykehuset for å sjekket det, og riene kom utover dagen, og gutten kl 5 dagen etter... Jeg følte veldig godt at det ikke var urin som lakk... Lykke til. Tror jeg hadde ringt føden. Det var 14 dager før termin for meg.
:) 83 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 hm har ikke merket noe mer i dag.. men vett det ikke va urin som kom vertfall, men kan jo vert utflod.. men syns d va merklig at d var så flytende liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå