Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde mensen siste gang 6. januar. Har aldri gått så lenge mellom hver mens. Jeg tester bare negativt (til og med hos legen), men har symptomer: Kvalm Vondt i puppene Magesmerter (hatt det i flere uker nå) Hemoroidene har kommet tilbake! Kviser! Gråter lett (synes ene musikkvideoen til Thomas Toget er drittrist) Trøtt! Jeg blir gal!!! Skulle ønske noe skjedde snart!!!! Enten at TR kommer eller at jeg kunne teste positivt!! Noen andre i samme situasjon som meg??
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Oj! Hoeres jo spennende ut dette her!! Men ogsaa forvirrende tenker jeg! Du hoeres jo gravid ut :-) Jeg er ikke i samme situasjon da, venter ikm soendag.Slenger meg paa likevel :-) Jeg har murringer da... ogsaa fryser og svetter jeg om hverandre. Kan vel tilfoeye at humoeret er saa som saa ogsaa. *Humrer* Og jeg plages til vanlig ikke med pms! :-) Men du, kan du ikke ta en GU da? Se om de ser noe: str. paa livmor, eller om mensen kommer snart? Slik som du gaar naa er jo tortur! Og en GU- undersoekelse kan vise hva som skjer inni der, om det er et lite nurk eller ei! Lykke til i allefall, og hold oss oppdaterte! (Bestill legetime!)
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 Tingen er den at jeg var hos legen tirsdag i forrige uke. De tok blodprøver, men har ikke hørt noe enda. Tror hun sa at jeg bare hører noe om de finner noe "galt". Så da går jeg ut fra at jeg egentlig bare må vente på mensen. Men det er helt uholdbart! Kanskje jeg skal prøve å komme meg til gynekolog snart? Men er det ikke veldig lang ventetid der om man ikke gjør det privat? Leste et sted at en privat gyn. kostet fra kr 900 og oppover.... Synes det var litt dyrt... Håper du ikke får mensen på søndag da! Da jeg gikk gravid med sønnen min, hadde jeg IKM på søndagen men testet positivt på fredagen før. Så du KUNNE kanskje fått positivt test allerede nå! ;-) Men sikkert like greit å vente.... :-) Ønsker deg også lykke til!
Icerus Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Ring legen og spør hva de har funnet!!! Du har krav på å få en tilbakmelding. Få henvisning til gynekolog fra fastlegen din, da koster det ikke like mye
ønskerto Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Skjønner du er frustrert. Det er jeg å! Negativ test og ingen tr. Mer frustrerende er at jeg ikke har så mange symptomer i dag som i går. Er trøtt, VELDIG lyst på appelsiner og svak murring i magen. Kan små perioder føle meg kvalm. Hadde ømme pupper for ca en uke siden, men ikke nå lenger. Merker jeg har kortere lunte enn før. Tolker og analyserer alt som skjer i kroppen og humøret mitt. Bare det kan jo gi symptomer.... Men at tr ikke kommer er rart... Kunne det ikke bare skje nå så jeg slipper å sitte på pinebenken på denne måten. Arg!
Prinsemammaen Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 19. februar 2008 Det er du med appelsinene, ja! Leste et innlegg av deg! :-) Det går litt opp og ned med symptomene mine også. Kan ha perioder hvor jeg ikke kjenner noenting... Hater å sitte på pinebenken!! Håper det skjer noe med oss snart!! :-)
mamma2009 Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Jeg skulle hatt mensen rundt den 11.02 og har ogsaa testet negativt hos legen i gaar. Har omme bryster og brystvorter Smaa kviselignende nupper paa vortene (ligner Montgomery et eller annet) Oem i magen og tidevis stikkinger mer tissetrengt litt smaakvalm innemellom
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 Jeg testet negativt for en uke siden, nå går jeg egentlig bare å venter på nye tester fra billigtester.com. De skulle vært her idag. Er overbevist om at jeg er gravid. Har jo vært det to ganger før så kjenner lusa på gangen kan man si. Symptomer? ; Kvalme, ganske ofte i løpet av dagen(ikke spydd ennå) hemoroider og halsbrann(bare hatt det når jeg har vært gravid) kramper i magen, stikkinger nedover (som jeg bare kjenner igjen fra tidligere graviditer) To ganger har jeg hatt skikkelig metallsmak i munn, aldri opplevd det før, men det var æsj ekkelt, begynnende bekkenløsning, vondt i ryggen, kjenner det "tar" i magen om jeg løfter noe tungt og sist men ikke minst brystspreng... HÅPER testene kommer...om den er negativ vet jeg ikke hva jeg skal gjøre....
Icerus Skrevet 20. februar 2008 #9 Skrevet 20. februar 2008 fremdeles negative tester her, men samme symptomer... fikk beskjed av legen om å vente 1-2 uker og teste igjen..
heleneogde2gutta Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 jeg er kvalm og har ømme, sprengte pupper. jeg får bare vente vel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå