Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Jeg har visst fått hemorider:( Aldri hadd dette før, men søkte litt på nettet på symtomer, å regner med at det er hemorider. Hvordan behandler jeg hemorider? Må jeg kontakte lege eller finnes det noe reseptfritt? Eller går det over av seg selv? Har hatt det en stund nå, men det har blitt mer å mer ubehagelig..
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hvis noen vet om superbehandling, så tar jeg også gjerne i mot råd... har hatt hemorider i 10 år uten bedring. Men, ja, det finnes reseptfrie midler på apoteket. Ellers er jo rådene mange: hvis de er store / vonde, kjøl dem ned (slik at de krymper) og dytt dem inn. Unngå forstoppelse. Hold dem rene. Hvis du har innvendige hemorider kan de strikkbehandles, men det er ikke særlig morsomt, må gjøres på sykehus. Selv skal jeg opereres etterhvert, kan ikke si jeg gleder meg, men hvis det blir bra, er det jo verdt det!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Litt off topic, men hvor store er egentlig hemoroider?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hvis det bare blir verre med tida hadde jeg gått til lege. Jeg endte opp m å gjøre d tilslutt. Ganske ekkelt å bli undersøkt, men veldig greit å få hjelp. Jeg fikk resept på stikkpiller, (tror kanskje man får disse uten resept også), og de hjalp veldig. Prøvde med krem først, men d hjalp iallefall meg lite. Og som hun over her sier, prøv å unngå treg mage. Jeg spiste masse knekkebrød, og unngikk lyst brød. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå