Gå til innhold

Flere med VONDE kynnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER i uke 28, og har tidvis store problemer med kynnerene mine.. DE er VONDE og lange og harde... vet at det ikke er rier. (Hadde det slik i forrige sv.sk. også.). Er bare utrolig plagsomt, og hemmer meg mye. Klarer liksom ikke å "overse" det, når det gjør såpass vondt. (Som kraftige mens smerter). Skal sies at det er spes sex som utløser dette. Derfor orker jeg ikke å vvære aktiv med mannen min lenger. Må svi for det i et helt døgn, minst, etterpå..

Nå lurer jeg faktisk på om jeg skal trappe enda mer ned på jobben. Ønaker virkelig ikke å være en slappfisk-gravid, men trasig å ikke kunne gjøre noe annet enn å tenke på smertene. Det blir jo som en evig-lang åpningsfase, da de er like vonde som rier! (Har født før...).

Huff,ikke lett dette her... skal man ta hensyn til segselv, eller kommune økonomien liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hensyn til deg selv! :) Ingen takker deg for å holde ut og slite deg ut.

Jeg har masse kynnere, men de er ikke vonde i den forstand at de kan forveksles med rier.(jeg har også født før) De er bare kjempestramme og gjør det vanskelig å bevege seg. Jeg får også kynnere ved sex, men stort sett gir kynnerne seg hvis jeg slapper mer av, endrer stilling etc.

Er forresten i uke 32, og kynnerne begynte i uke 15...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...