Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 ER i uke 28, og har tidvis store problemer med kynnerene mine.. DE er VONDE og lange og harde... vet at det ikke er rier. (Hadde det slik i forrige sv.sk. også.). Er bare utrolig plagsomt, og hemmer meg mye. Klarer liksom ikke å "overse" det, når det gjør såpass vondt. (Som kraftige mens smerter). Skal sies at det er spes sex som utløser dette. Derfor orker jeg ikke å vvære aktiv med mannen min lenger. Må svi for det i et helt døgn, minst, etterpå.. Nå lurer jeg faktisk på om jeg skal trappe enda mer ned på jobben. Ønaker virkelig ikke å være en slappfisk-gravid, men trasig å ikke kunne gjøre noe annet enn å tenke på smertene. Det blir jo som en evig-lang åpningsfase, da de er like vonde som rier! (Har født før...). Huff,ikke lett dette her... skal man ta hensyn til segselv, eller kommune økonomien liksom?
Dizzie_mortil3 Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Ta hensyn til deg selv! Ingen takker deg for å holde ut og slite deg ut. Jeg har masse kynnere, men de er ikke vonde i den forstand at de kan forveksles med rier.(jeg har også født før) De er bare kjempestramme og gjør det vanskelig å bevege seg. Jeg får også kynnere ved sex, men stort sett gir kynnerne seg hvis jeg slapper mer av, endrer stilling etc. Er forresten i uke 32, og kynnerne begynte i uke 15... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå