Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Og særlig februarmammaene i Oslo.... ) Har sett at det har kommet noen babyer de siste dagene, og lurer på hvem som fortsatt venter? Må innrømme at jeg har vært litt i min egen verden de siste dagene, har slitt litt med å få opp melkeproduksjonen så lille Balder kan bli mett... Men jeg er kjempespent på hvordan det går her inne... Er det mange som har hoppet over til Din Baby? Og hvordan går det med småttisene som har kommet?
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei... Håper du koser deg sammen med gutten din hjemme:) Jeg venter enda..MEn kjenner at ting er begynt å skje,bare lurer på hvor lenge det skal holde på jeg,sukk..Meeeen det skjer vel når jeg minst venter det da!!
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Hei Bringebæret. Håper du koser deg med lile Balder :-). 6 dager til termin her og ikke noe veldig tydlige tegn på at ting er igang. Bortsett fra at jeg har fått et svært sjeldent anfall av vaske/rydde/ordne-basillen ... det er sikkert et tegn :-)
nøffemamma Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Jeg er fortsatt her jeg og. Femte dagen over idag, og skjønner ikke helt hva jeg skal bruke tiden til.............. Bruker enorme pengesummer på kafe og synes liksom at jeg må unne meg noe hele tiden.....ikke helt sunt dette ) håper på fødsel snart!!!!!!!!!!!
Lompa75 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 *vinker* Jeg er her litt enda. Må sjekke om noen får baby *ler* Jeg har også hoppa litt over på DIB, men ser ingen andre kjente der...? Skal vi bare sende mail når vi er klare for babytreff tro? Lurer også på hvor vi skal gjøre av oss, for det kan bli vanskelig på Kjøkken og Bar? )
wennis Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Jeg er her også. 3 dager til termin, men hører rykter om at fullmånen som kommer i helga skal gjøre susen, så da satser jeg på det;-) Enig med Nøffa - katastrofe for økonomien å gå ut i permisjon og være i såpass god form... Jeg holder meg dessverre ikke bare til kafèer... Skal vi ta vare på februarklubben 2008 under terminklubber her inne? Eller hopper de fleste over til dib når de har fått? Var 2 bebiser med på treff i går. Veldig nydelige:-)
Gjest Lenchen *over terminen* Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 Heisann. Vi kom akkurat hjem fra sykehuset i dag, med en deilig liten tulle. Hvordan blir det med baby-treff fremover? Jeg fikk ikke med meg de siste treffene på Kjøkken og Bar da jeg var så utrolig vond i bekkenet, så har ikke mailadresser til dere andre, men jeg har noen tlf.nummere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå