Gå til innhold

for oss som er på overtid men ikke har testet pos enda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt om meg.

Hadde ikm 16 feb. men har ikke fått tr og heller ikke testet positivt.

Har testet pos på el tester hver dag siden, men ingenting på gr testene. Ingen antydning til at tr kommer heller..

Symptomer denne pp:

- ømme bryster, ikke så mye i begynnelsen men øker litt og litt

- øm i mageregionen, og i bekkenet. Stikking i livmor og skjede. Samt noen strålinger ned i lyske/lår en sjelden gang..

- lett kvalme, men ikke nok til at jeg egentlig ser på dette som et eget tegn.

- halsbrann, til tider ganske sterkt, men kommer og går

- trøtt og hodepine konstant.

- blør mer fra tannkjøttet enn jeg pleier

- og selvfølgelig ingen tr....

Leste et sted at det kan ta en uke før produksjonen kom skikkelig i gang. Så håper på en legetime på fredag, evt. teste selv på lørdag igjen selv.

Må innom legen uansett pga at kroppen er sliten og må få sjekket om det er noe vitatminmangel eller noe som gjør dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som det er mange av oss på overtid nå! Hade ikm 15. Føler at jeg mistet alle symptomene i slutten av forrige uke.Hadde før det ømme bryster og en del mensmurringer i helgen,og litt av og på nå å..Bare testet negativt siden 4 dager før mens og til igår.Men ingen mens.Lett kvalme i går som er sterkere idag..Tenker å teste meg fredag hvis det ikke TR har kommet til da..Uff det her er den verste delen av prøvingen etter min menning :(

Krysser uansett for oss,håpet er ikke ute før tanta er på plass!!

Skrevet

Ja det hadde vert greit å følge med på symptomene til alle som er på "overtid" og evt. hvem som det viser seg er gravid :)

Ingen TR = HÅP!!!!! Så vi skal ikke se bort fra at det i alle fall er noen som er gravid, men som produserer Hcg litt sent.

Ki 27: Kvalme er jo et positivt tegn, selv om det ikke er så kraftig :) Lykke til på fredag, jeg kommer sikkert til å sprekke før det.. Er spådd gravid i mars/april, men ser ikke at det skjer de nærmeste 2 mnd dersom det ikke er noe nå. Det er pga mye reise og ikke klaff med el datoer...

Krysser fingerne for alle som ikke har fått TR på dato denne mnd :) Og selvf. tidligere mnd.

Skrevet

Her er litt om meg:

Hadde IKM mellom 3. og 10. februar (ustabile sykluser).

Mine symptomer er:

- Vondt i puppene

- Magesmerter

- Kvalm

- Blir lett rørt

- Kviser

- Hemoroider

- Smerter i bekkenet innimellom

- Trøtt

- Blir sint på sambo helt uten grunn

- Tror jeg har fått underlivssopp (men vet ikke om det er noe symptom)

Hadde vært morsomt om vi kunne samle alle på overtid i denne tråden og ha en felles testdag!! ;-)

Skrevet

hei hei jenter=)

ikm 14-15 feb men har heller ikke fått TR enda..

så er da altså på dag 30 i syklusen fra forige mens som var 21januar.

Testet 16feb ..men den var negativ =(

Lurer på om TR er forsinket pga.pergokuren jeg har gått på denne mnd?

har ikke så mye symptomer...kommer og går.

synes jeg hadde ømmere pupper for noen dager siden.

og de #¤%¤%&/ MENSMURRINGENE ER DER ENDA...uff uff uff...=(

håper ikk TR kommer...nå ønsker jeg å være gravid.jeg og mannen min har prøvd i over 4 år nå...begynner å bli veldig sliten og utolmodig.

LYKKE til alle sammen=)og den mener jeg med hele hjerte mitt!

noen av oss må jo være gravid da...(hehe...håper jeg er en av dem)..=)

Skrevet

Jeg er ogsaa paa overtid men fikk negativ test paa blodprove hos legen i gaar. Skulle hatt mensen for over en uke siden, men siden det er forste mens etter avsluttet p-pille (11.1.08) saa er det kanskje grunnen?

Jeg har imidlertid sluttet paa pillen foer og faatt regelmessig mens med en gang. I tillegg har jeg hatt stikkinger og vondt i brystene i rykk og napp en uke samt kviselingende hvite knopper paa brystvortene (montgomery etter eller annet). Saa jeg lever enda i haapet!

Skrevet

litt om meg:

Er på dag 46 i syklusen, mitt livs sengste syklus så langt uten tegn til tr...

testet neg på lørdag.

sluttet på pillen i april/mai, og har etter det hatt sykluser på 32 dager, som så ble til 35 - 37 dager, sist ble det 42 dager og nå altså hittil 46 dager. utrolig irriterende!

eneste symptomer er at det av og til føles ømt i høyre nedre del av magen, og MYE utflod, som oknstant el slim....

lykke til ale sammen!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Testet negativt i morges også. Og litt mindre positivt på el test enn tidligere...

Skrevet

uff=( var på do i går like etter at jeg la inn det forige innlegget mitt...og der kom TR...eller ikke helt enda da...det er mer sånn spotting(tror jeg)brun/rød-blank utflod.

det samme er det i dag...kommer ikke no i trusa..men noe på papiret da jeg er ferdig på do.

kommer kanskje ordentlig TR senere på dagen i dag=(

uff .....og jeg som håpet det var min tur denne gangen=(

Gråt kjempe masse i går...det blir så sårt for meg da jeg har gått over tiden..nesten en uke.....hadde lissom et håp som jeg klamret meg fast til...men men

ønsker i hvertfall

masse lykke til ,til alle dere andre...håper jeg er alene denne mnd å få TR...

Skrevet

Huff da, så kjedelig! Kjenner igjen følelsen!

Jeg er blitt lurt så utrolig mange ganger! Hatt skikkelig symptomer og vært 100 % sikker, men likevel så har tanta kommet....

Nå blir jeg faktisk ikke lurt lenger.... :-) Nå kommer jeg ikke til å tro jeg er gravid før jeg sitter med en positiv test i hånda!

Ønsker deg lykke til i hvert fall, og hold oss oppdatert! :-)

Skrevet

ja, huff. håper at det bare er spotting da;) et lite håp så lenge det ikke starter for fullt...

Skrevet

ikm 15.2, testet i dag for jeg var sikker på at den satt, men den var negativ.....det hadde jeg virkelig ikke trodd, men jeg ser jo her inne at det er mere vanlig enn jeg noen gang hadde trodd.

lykke til!

Skrevet

ikm 15.2, testet i dag for jeg var sikker på at den satt, men den var negativ.....det hadde jeg virkelig ikke trodd, men jeg ser jo her inne at det er mere vanlig enn jeg noen gang hadde trodd.

lykke til!

Skrevet

64 dager over IKM, og bare neg tester..

Er vel egentlig over 2 IKM nå også...

Skrevet

hva? det er vel en sak for legen? jøss, ante virkelig ikke at det var mulig.

hvem har du snakket med om dette ?uff, håper du får en avklaring snart.

Skrevet

Samme her... IKM 19. men ingen til menstegn enda.

Hadde også en veldig "rar" mens forrige mnd., selv om jeg alltid har hatt helt like, normale sykluser.

Og nå er jeg på overtid, testet i går, men var negativ. Ahh... slitsomt dette! Prøver å ikke tenke på det, men er ikke så lett...

Forrige uke var jeg slapp og trøtt og litt små uggen, litt kvalm i helgen, men nå kan jeg ikke si at jeg har noen symptomer. Helt forvirret jeg.

Er jo nesten litt morsomt dette. Sikkert ikke bare jeg som opp gjennom har vært livredd for å bli gravid, superstressa hvis mensen kom noen dager for sent.Er jeg gravid? Er jeg ikke? For noen år siden måtte jeg ta en test, og satt nervøs å stirret på testen i ti minutter.

Og nå, fortsatt stressa når mensen ikke kommer, er jeg gravid? Er jeg ikke? Sitter nervøs å stirrer på testen i ti minutter...

Har liksom aldri tenkt på at det skulle være noe stress når jeg hadde bestemt meg for å bli gravid. Vet ikke hva jeg har trodd jeg, men når jeg tenker tilbake så må jeg ha trodd at det nærmest var å knipse også var det en baby der... Haha.

Er også helt i bølgedaler om dagen. I det ene sekundet vil jeg sååå ha en baby, bare jeg ser en barnevogn utenfor vinduet får jeg tårer i øynene. Og i neste sekund har jeg lyst til å stappe noe i kjeften på den hylende ungen på trikken, å tenker at : hah, så stas er det da ikke å ha baby.

Men, vi ønsker oss virkelig en baby altså:)

Skrevet

er ikke dette rart?!

Fikk altså spotting i går ettermiddag.ingenting i trusa,bare på papiret.

ingenting i natt...men uttpå formiddagen i dag(20.02)så kom TR ..(unnskyld detaljene nå)men da jeg kikka i bindet i dag ..så var det friskt RØDT blod og to små "poselignende"slimklumper...(unnskyld unnskyld meg for de ekle detaljene)men lurer på hva det kunne være?

kan det være at det var noe på gang?men at det ikke festet seg ordentlig?byttet selvsagt bind...men etter det så er jeg nesten "tørrlagt" igjen..var en gang til på do en time etterpå..da var det bare litt lyserødt blo på papiret..ikke no mer..

og nå er jeg tilbake til spottingen igjen...

synes virkelig at jeg har en rar menessyklus ?!

Tror jeg skal ringe til GU på sykehuset og bestille meg en ny time...synes dette er rart.

eller??

Skrevet

ingen enda.. er så redd for å gå til legen - hva resultatet evt vil bli!!!

Men må jo bare gjøre det, kan jo ikke gå sånn her!

Går og håper på TR, så jeg bare kan komme over i en ny prøve runde..

Skrevet

I dag er jeg på dag 47 i syklusen. Sist mens 6. januar. Fortsatt samme symptomer.

Testet i dag tidlig som selvfølgelig var NEGATIV!

Skrevet

Til deg som er to ikm over tiden.

Dersom det er gått 3 mnd siden sist mens er det på tide å komme seg til legen. Har du tatt celleprøve tidligere? Hvis ikke kan det jo være endringer som gjør at du ikke har fått mens. De kan også sette i gang mens dersom det har "hopet seg litt opp".

Da får du iallefall sjekket at det ikke er noen annen grunn til at du ikke får mens.

Ellers har jeg ingen TR selv, samme symptomene fremdeles men neg test. Er nå 6 dager over TR...

Skrevet

Tok en celleprøve første gang jeg var hos gynekologen, tror jeg.. er jo noen år siden..

Er helt klart noe som har hengt seg opp, får jo bare neg tester, så er jo ikke gravid heller. ingen symptomer heller for den del.

Prøvde faktisk å ringe legen idag, for å lage time, men ringte såklart utenfor kontortid.

Får prøve igjen imorgen, må bare bite i det og få sjekket det, også takle evt svar..

Skrevet

Lykke til uansett til dere alle. En liten oppdatering fra meg i dag. Ingen TR i dag heller, er i dag 7 siden TR skulle vært her..

Skrevet

du å ja!ligger på 6 dag over ikm og ingen tr her eller...

Skrevet

Har nå fått en svak blødning. Så det kan være TR som er kommet hos meg. men jeg får fremdeles utslag på el testene. Så dersom grav.testene kommer i løpet av dagen så sjekker jeg det og :)

Skrevet

var to uker over ikm, da kom tr trudde jeg, nå er det slutt på tr etter 3 dager...noen som vet hva det kan bety? ingen pos test :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...