♥Cherrypie♥ Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Tok en CB vanlig testpinne akkurat nå.. Da den sugde til seg så jeg det fløt over det største vinduet først å da akkurat der hvor den loddrette streken skal være ble det en hvit strek(!) så ut som det var noe feil eller at testen ikke ble fukta akkurat der!? Var bare en suuupertynn strek,(den streken som pleier å komme opp på venstre side åsså svake ut mot høyre... Etterhvert kom den lille streken i kontrollvinduet til syne.. tok rundt 2 minutter før denne hvite streken ble farget.. Jo lengre tiden tid d gikk jo mere blå ble den,men fortsatt bare tynn, tynn... Satt å så på den helt til det var gått ti min.. Rundt 2-3 minutter etter at jeg hadde sett at streken begynnte å bli farget var jeg usikker på om den var grå eller blå..men ble altså blå mot slutten av virketiden (10minuttene).. Noen som har lignende erfaringer md CB? KAn liksom ikke tro det etter to negative med en digital igår å greier.. Å dette var den siste testen!... blir veldig glad for svar!)
Lala & Po Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Heisan. Sist jeg ble gravid fikk jeg en svak svak blå/grå strek. Trodde heller ikke på det og ventet i to dager for å teste på nytt. Fryktelig spennende å vente så lenge da,.... Men to dager etter var streken mye tydeligere og jeg var gravid. Ser ut til at du også er det Gratulerer på forhånd!! Men test om et par dager (hvis du klarer å vente:) Lykke til
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2008 hehe!joda skal nok lare å vente,men holder meg her inne så lenge jeg,vil ikke hoppe over på 1 tri hvis jeg ikke hører til der alikavel.. men takk takk:)
Lala & Po Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 En annen ting som er lurt å gjøre er å teste med morgenurin. Urinen er mye mer konsentrert og man får bedre utslag på testene om man er gravid. Men dette er du helt sikkert klar over, så da får du bare se bort fra innspillet Blir nesten spent på dine veine jeg nå... Si fra hvordan det går.
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2008 ja:)testet med morgeurin idag, mange som sier de og har fått en kjempesmal strek og ikke vært gravid, men er man ikke gravid om den er blå da?? jaja får bare ta en test til helga i gjen om tr ikke dukker opp!
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Gratulerer! Du er nok gravid ja!
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2008 løp seff å kjøpte to nye idag! fikk nettopp lyseroda utflod på papiret,akkuar d hadde jeg forige svangerskap å blødde litt i to dager oxo så jeg blir jo litt mer toende på dette... skal vente ett par dgr med å teste igjen så r jg helt sikker! takk takk,tør ikk hoppe itaket enda!:)hehe
Venter09<3med ny spire Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 du er nok gravid skal du se vennen. noe jeg ikke har blitt.. hehe trur ikke det hvertfall.. tok en test i går og den var positiv og tok en idag og den var negativ.. stoler ikke på hjemme tester jeg nå.. hehe.. legen neste trur jeg..
nummer2påvei Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 jeg har opplevd blå tynn strek og var ikke gravid:( men husker ikke om den kom opp like fort som din. skal krysse fingrene for deg:)
♥Cherrypie♥ Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 19. februar 2008 hmm..ja men rart cb skal bli falsk pos egentlig oxo:-/
kaos83 Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 heisann, jeg har opplevd det samme nesten... på fredag testet jeg med cb... opp kom et stort og tydelig blått kryss, men så forsvant d mer og mer og når d var gått ti min, så jeg bare en strek litt sterk på høyre side og svakere og svakere mot venstre... testet med billigstrips siden og de er bare neg... skal ta en digital nå i morra.. har du symptomer? krysser fingrene for oss:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå