Gjest Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Om det er slik at dere må velge, prioriterer dere da å spise middag sammen med barnet/barna deres eller med mannen? Jeg prioriterer barna, synes det er viktig at de får oppleve felleskapet rundt matbordet, mannen klarer å sitte alene å spise senere ;-) Som regel er vi samlet alle sammen da, men om han jobber litt overtid så får barna middag til vanlig tid og da spiser jeg sammen med dem.
mamman til to gutter Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Mini er bare 7mnd nå og spiser ikke middag samtidig som oss, men når han begynner å gjøre det, kommer jeg til å prioritere å spise sammen med han. Er selv vokst opp med at jeg, mamma og søsteren min spiste middag sammen og så spiste pappa når han kom hjem. I helgene spiste vi alle sammen. Synes ikke det egentlig er noen god løsning at pappan alltid må spise alene, men sånn ble det ettersom pappa jobbet mye når vi var små.
camilla^ Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Spiser med ungene, men vet jeg at mannen kommer senere hjem lager jeg av og til middag som jeg ikke liker og tåler, så da sitter jeg bare ved bordet når ungene spiser. De er bare så fornøyde de få gangene det skjer. Så lager jeg noe annet lettvint til meg og min mann etter ungene har lagt serg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå