Gå til innhold

tillab :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei =)

ser du skrev her hin dagen at du er muslim på papiret.. men jeg mener å ha lest at du giftet deg i kirken? går det an? venninnen min er bare papirmuslim men vil gjerne gifte seg i kirken pga mannen sin men hun vet ikke om det går? hun kan jo selvsagt utmelde seg da.. men jeg bare lurte itt her på hennes vegne =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke giftet meg i kirken.

Mannen min er mormoner (også sånn på papiret, ingen av oss praktiserer noenting) så i kirken hadde vi ikke vært velkommen noen av oss egentlig:p

Men datteren vår er døpt i Kirken, nærmeste vi kommer.

Vi giftet oss i en veldig kort og grei seremoni på Tinghuset og er kjempefornøyde med det:)

Skrevet

okai! =) takk for kjapt svar!

da forstår jeg litt bedre.

moren min var venn med mange mormonere forresten, tihi=)

tinghuset er like bra som noe annet, giftet meg der selv!

Skrevet

Hvorfor er du muslim på papiret hvis mannen din ikke er muslim?

Skrevet

Du er muslim, mannen din er mormoner og dere døpte ungen i kirken.. Herregud..

Skrevet

litt nysgjerrig jeg nå :) men hvordan mener du at du er muslim på "papiret" , mener du da at du ikke praktiserer islam el?

hvis du er muslim hvorfor döper du barnet ditt i kirka???

Gjest lillehi
Skrevet

Til HI!

Venninnen din kan gifte seg i kirken hvis den hun skal gifte seg med er medlem av statskirken. Det er nok at 1 av partene er det.

Jeg giftet meg med en muslim i kirken, det var ikke noe problem!!

Gjest lillehi
Skrevet

Saklig kommentar, anonym!!!!

Grøss........

Skrevet

Mange (likelydende) spørsmål her gitt...

Årsaken til at jeg er muslim (på papiret) er at jeg en gang i tiden var forlovet med en muslim. Jeg konverterte for å gjøre ting litt enklere for hans familie i hans hjemland. (han var forøvrig halvt norsk, og det var mest for å blidgjøre den ikke norske bestemoren)

Når det kommer til min mann, siden han også er nevnt her så er hans foreldre mormonere og han er da medlem av JEsu Kristi Kirke av de siste dagers hellige siden han er døpt der som barn. (de har dåp i 7års alderen)

Han praktiserer ikke og er ikke troende, akkurat som meg. Men likevel er vi på papiret tilhørende de to nevnte trossamfunnene.

Min datter er døpt i Kirken etter ønske fra øvrig familie. Navnefest er ikke noe for oss da det ville knyttet oss mot humanetikerne, som heller ikke er et sted vi hører til. Og "gavefest" var helt uaktuelt for oss, usmakelig.

Når Embla blir eldre får hun selv velge om hun ønsker å døpes i mormonerkirken og hvilken tro hun finner at passer for henne.

Så da vet alle dere anonyme snokedyr hvorfor jeg bor i et hus hvor faktisk ingen tilhører samme trossamfunn...

(broren min bor her også og på papiret er han han humanetiker, bare sånn at vi har dekket det også:P)

Skrevet

Hmmm, dette visste jeg ikke Tilla. Interessant! Men da vet jeg nå.

Skrevet

Intressant familie vi vett lillekrokodille;)

Og det forklarer jo hvorfor svigers er merkelige innimellom:p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...