Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Har i lang tid gått og grublet på forholdet mellom meg og mannen min. Vi har det fint sammen, men etter at vesla kom har liksom parforholdet kommet i annen rekke,- vi prater ikke like mye sammen som før, gjør ikke så mye sammen. Men det er jo ofte en naturlig ting når man får barn. MEN, vi har ikke hatt sex siden fødselen (ett år siden), og det er jo langt fra normalt...og det er ikke meg det står på, for å si det sånn...Jeg har prøvd meg flere ganger, bare for å bli avvist. Da jeg tok det opp med han (igjen) forleden, fikk jeg til svar at han syntes det ble så rart når tulla lå på rommet ved siden av...han klarte ikke helt å forklare, men det føltes ikke riktig for han. Før det skylte han på at hun sov på rom med oss, noe jeg forsåvidt kan skjønne...men hallo?? Skal vi aldri ha sex da eller???? Jeg føler meg frustrert og trist, føler at mannen min ikke vil ha meg lengre, at vi bare sklir lengre og lengre fra hverandre... Skal prøve å få pratet mer med han om dette idag, men han sier så lite, må liksom dra ordene ut av han. Dette tærer virkelig på meg,- det er ikke det at jeg er så desperat etter sex,- mer det at vi har dette nære sammen, at vi er noe mer enn bare to voksne mennesker som bor sammen...lengter etter å føle meg elsket og begjært...etter å føle nærhet og samhold.... sukk og atter sukk.... Jeg måtte bare lette mitt hjerte...har ikke lyst til å prate om dette til venninnene mine, føler det er så unormalt.... Gode råd mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 har ingen råd, mem samme problem ;(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå