Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 noen erfaringer? Bare kom til å tenke på det, har et vennepar som jeg skulle ønske fikk det til nå(prøvd i flere år)
Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Hei!! Jeg har ikke prøvet det for å bli gravid, men det hjalp meg til å beholde barnet. Etter 2 MA og 1 SA ville jeg prøve noe, og jeg fant ut at akupunktur kansje kunne hjelpe meg. Kansje de kunne tatt noen tlf og snakket med noen som driver med det. Hun jeg gikk til drev som homeopat også. Verdt et forsøk synes jeg i alle fall. Gutten vår "satt" han heldigvis.=o)
bittelill Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Det hjalp meg i alle fall. Tror jeg. Jeg brukte først 6 mnd på å bli gravid, og så mistet jeg tidlig. Deretter begynte jeg med akupunktur, og en mens imellom så ble jeg gravid på ny. Jeg hadde el-blødning og det var derfor lettere å finne El (Jeg har ikke mye slim) Jeg brukte også eggløsningstester for første gang den måneden, så kan være det også, men tidspunktet for eggløsning var ikke overraskende for meg. Jeg har tro på at akupunktur hjalp. Men sikker kan man aldri være...
vanillaface Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Har en veninne som ble gravid med megge sine barn etter fotsoneterapi. Så jeg tror nok at mange kan få hjelp fra det alternative.
Hilde_85 Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Ei jeg jobba sammen med fikk barn ved hjelp av akupunktur. Sier ho selv hvertfall. De hadde prøvd i 2 år på første, og prøvde i 3 år på neste før de begynte med akupunktur og da satt den med en gang
Stinamedgogutten=) Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 jeg ble sikkert gravid av akupunktur.slutta på p-pillen 2004/2005 og brukte ikke noe form for prevensjon etterpå.og jeg mistet mensen da jeg sluttet på pillen,,hadde den kanskje en gang i året..så etter noen år fant jeg ut at jeg var jo nødt til å ha mensen..begynte på akupunktur våren 2007.hadde mensen i april og fikk den tilbake i juli,..i september fikk jeg positiv graviditetstest=) jeg er 99% sikker på at det er akupunkturen sitt verk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå