Gå til innhold

Guri malla! Bare 18 dager igjen til termin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det høres jo skremmende nær ut da - eller vil vell heller si spennende nær!! Flere som skal ha baby 1.uken i mars? Her ventes 3. mann 8.mars...men jeg tillater meg å tro at fødsel starter noen dager før...eller kankje håpe. ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også ha (rundt) 8. mars, og synes det nærmer seg faretruende fort nå....!

Men EGENTLIG er jeg mer enn klar til å bli kvitt denne grusomt tunge og store magen, vet bare ikke om jeg er klar for den babyen enda.... ;-) (dette er vår nr 2)

Venter på at slimproppen skal gå siden den gjorde det sist 2 uker før, og har ganske gode kynnere spesielt om kvelden. Skal begynne med modningsakupunktur hos jordmor neste uke. Det hadde jeg sist og, og tror derfor jeg fødte til termin og hadde en kort og grei fødsel til å være førstegangs.

Skrevet

Jeg og har 18 dager igjen til terminen min 8 mars:)

Gåre bare rundt og kjenner etter tegn på om jeg er "modnet" etc. Har en del kynnere når jeg går, men ikke noen vonde.....

Skrevet

Jeg har også termin på kvinnedagen:) Rart det der, for på en måte så virker det leeeenge med 18 dager til termin, og på den andre siden så er det jo veeeeldig nært:) Uansett, gleder meg veldig nå! Hva fyller dere andre dagene med? Syntes tiden går litt senere nå som jeg ikke jobber...

Skrevet

9. mars har jeg termin. Det blir mitt 4rde barn og min 4rde gutt. Har litt vonde kynnere og føler meg veldig handicapet, jeg vagger av gårde og kan så vidt løfte minste gutt på 17 mnd. Ser også etter tegn på fødsel, det eneste jeg merker er at kynnerene er litt vonde og noen ganger litt mens følelse nederst i magen. Ellers er jeg bare ekstremt ukomfortabel. Gruer meg litt til smertene ved fødsel, det er jo ikke så lenge siden sist. Ellers er jeg alenemor og er irritert fordi jeg er det. Det tar litt fokus vekk fra fødsel,er derfor redd for ikke å være nokk forbredt. Jeg burde gå ned i kjelleren og pakke ut klærne som minstemann har vokst ut av og vaske de så de er rene til ny baby kommer, jeg burde også finne fram bilsetet og barnevogn som ligger stablet langt bak i kjelleren, men jeg er sint enda,det er en ny dag imorgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...